Avatar billede ulrich_ Nybegynder
19. maj 2006 - 09:10 Der er 7 kommentarer

PHP programmør søges

Kære læser.

Når du læser dette er det måske DIG vi er på jagt efter!
For at udvide vores salg vil vi forsøge at annoncere via det 21-århundredes medie, Internettet.

Til dette formål søger vi én dygtig programmer, som behersker sproget PHP 4 el. 5.

Vi er kun på udkig efter en programmør, da selve grafikken allerede er lavet af en designer.

Alle forberedelserne er lavet, domæneregistrering - dns-styring - serverhosting - SQL database o.s.v.

Vi forventer at du

- Kan arbejde selvstændigt med opgaverne
- Er dygtig fagligt, og har erfaring indenfor webprogrammering
- God til at arbejde selvstændig og er selvmotiverende
- Kan overholde deadlines og aftaler
- Er myndig - dog er det ikke noget krav.

Spørgsmål kan rettes til uvh(A)siemens.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh
Ulrich Vestergaard.
Avatar billede ljm21 Praktikant
19. maj 2006 - 09:15 #1
Jeg tillader mig at stille et pa spørgsmål her, da kan have almen interesse.

Er der tale om et fuldtidsarbejde, et projekt, eller løbende freelance-opgaver?
Er det noget der kan udføres hjemmefra eller skal det foregå på jeres adresse (og hvor er det?)

Mvh
Lars
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
19. maj 2006 - 09:29 #2
Jeg undskylder meget. Det er langt fra så omfattende. Jeg forespørger en PHP programmør til at programmere koden til en hjemmesiden. Den er meget simpel

Vi ønsker

En forside med undersider, et loginsystem med mulighed for at ændre indholdet dynamisk.

En, for mig at se, meget simpel opgave
Avatar billede amews_aj Nybegynder
19. maj 2006 - 09:48 #3
En ting som mange måske også ville tænke på...
Er det noget du vil betale for? Hvor meget?
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
19. maj 2006 - 09:51 #4
Selvfølgelig skal der betales en fair løn, som aftales individuelt.
Avatar billede olebole Juniormester
19. maj 2006 - 19:26 #5
<ole>

Grunden til, folk spørger, er nok, at der i dette forum kommer et ocean af krejlere, der i deres naivitet tror, man kan hyre en dygtig, erfaren, selvstændig og kompetent freelance programmør for 100-200 kr/time.
Det er der mange, der er trætte af - så det er rart at vide, om det overhovedet er ulejligheden værd at åbne Outlook  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede amews_aj Nybegynder
19. maj 2006 - 19:30 #6
Lige præcis olebole ;)
Avatar billede areon Nybegynder
20. maj 2006 - 16:38 #7
Hej Ulrich,

Det lyder som en opgave der er lige til at gå til. Den vil jeg gerne påtage mig såfremt vi bliver enige om prisen.

Kontakt mig venligst på sorensen@orangeweb.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.
/Thomas