Avatar billede jeha98 Nybegynder
18. maj 2006 - 15:33 Der er 2 kommentarer

Adobe Acrobat 6.0 starter ikke

Hej Eksperter

Når jeg starter Adobe Acrobat 6.0 std. sker der INGENTING!. Jeg kan se i min jobmanager at processen kører, men programmet starter ikke?

Efter ca. 10 minutter kommer der en fejlmeddelelse a la:
"Syntaksen i filnavnet, mappen eller diskenhedsnavnet er forkert!"

Jeg HAR prøvet at afinstallere og geninstallere flere gange, desværre uden at det har hjulpet.

Jeg kører Win XP pro på en IBM ThinkCentre P4, 3,2 GhZ, 1024 MB RAM.

.. Og det HAR virket før!!??

Der er 200 point til en brugbar løsning!
Avatar billede gnowak Nybegynder
01. juli 2006 - 15:53 #1
Nu er der kommet en Acrobat 7.xx, måske virker den?

--
Grzegorz Nowak, webdrive.dk
Avatar billede jeha98 Nybegynder
03. juli 2006 - 08:12 #2
Så er mysteriet løst. Det viste sig at være en IE cache fil. Da jeg slettede alle filerne i C:\Documents and Settings\<USERNAME>\Local Settings\Temporary Internet Files, virkede det igen.

Desværre ingen point til nogen i denne omgang.