Avatar billede suppah Nybegynder
18. maj 2006 - 09:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Starter op og genstater?

Har lige et hurtigt spørgsmål..

Når jeg starter min computer op og logger ind.. Så når jeg lige at se skriver bord også genstarter den med det samme..

Hvad skyldes fejlen og hvad kan jeg gøre??

MvH

Morten
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. maj 2006 - 09:50 #1
Det kan skyldes en forkert driver eller noget snavs. Prøv først dette: Smid XPèn i drevet - genstart - gå i bios og sæt first boot til CDROM.
  Tryk R i rep.konsollen under boot, log på windows (1) log på som administrator - skriv chkdsk /r
Avatar billede sth Novice
18. maj 2006 - 12:37 #2
kunne også være fordi den er for varm elelr tror at den er for varm,
Avatar billede suppah Nybegynder
18. maj 2006 - 18:02 #3
Jamen jeg kan slet ikke boot fra cd'en... Noget seriøst i vejen... Hvordan formatere jeg HD og geninstallere hele lortet?
Avatar billede suppah Nybegynder
18. maj 2006 - 18:06 #4
Foreksempel... Kan godt trykke F8 osv for at kunne få den i fejlsikret tilstand.. Problemet er bare at jeg ikke kan flytte hen og trykke på den..
Så starter den bare normal windows op fordi man ikke kan flytte ned eller op!
Avatar billede suppah Nybegynder
18. maj 2006 - 18:07 #5
Tryk på en tast for at boote fra cd.. Svært når det ikke opfatter man trykker!
Avatar billede suppah Nybegynder
18. maj 2006 - 18:52 #6
Ny info