Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 08:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad er min standardggatevay i messenger

Jeg kan ikke komme på messenger. Når jeg prøver fejlfinding, skriver computeren at min standardgatevay tilsyneladende er offline. Hvad betyder det og hvad kan jeg gøre ved det. Det hjæper intet at trykke på reparer. Kan intet finde i min logbog om messenger
Avatar billede danskov Nybegynder
18. maj 2006 - 08:28 #1
Jeg havde lidt det samme problem prøv at gå til tools->options->connections->advanced settings. Fjern hvad står i SOCKS og efter ":" skal der stå port: 1080.....
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 08:34 #2
Det er jeg nødt til at få oversat til dansk og få at vide, hvor det er Hvis det er messenger kan jeg ikke finde noget der hedder værktøjer f.eks
Avatar billede snowball Novice
18. maj 2006 - 08:38 #3
På dansk hedder det Funktioner -> Indstillinger -> Forbindelse -> Avancerede indstillinger.
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 08:48 #4
http://img146.imageshack.us/img146/2421/10806rc.png

Sådan ser den ud der Jeg kender ikke selv messenger så godt , men der er andre i huset, der bruger det rigtig meget
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 09:05 #5
Det hjælper heller ikke noget at skrive emailadresse og adgangskode i avancerede indstillinger eller at lukke firewall
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 09:28 #6
jeg har nu set i min søns messenger. Og den ser ligesådan ud i avancerede. Der står ingenting i brugernavn og adgangskode. Man ha har ingen problemer med at komme på messenger
Avatar billede danskov Nybegynder
18. maj 2006 - 09:30 #7
Jeg er desværre løbet tør for bud. Beklager :(
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 09:32 #8
helt i orden Tak for dit forsøg.
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 09:40 #9
http://img180.imageshack.us/img180/9514/start6iu.png

Det ser sådan ud nå jeg starten den uo

Jeg ved ikke om tallene i venstre hjørne siger nogen noget
Avatar billede xy Nybegynder
18. maj 2006 - 09:46 #10
http://img299.imageshack.us/img299/3140/gateway0yx.png

Det er her den viser at at min standardgateway tilsyneladende er offline

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede xy Nybegynder
19. maj 2006 - 18:08 #11
Messenger er kommet til at fungere igen Ingen problemer mere