Avatar billede coolmike Nybegynder
17. maj 2006 - 21:56 Der er 11 kommentarer

Læse i .OST fil

Min SBS 2004 server er crashet og vi har lavet en ny. Jeg mente at have backet hele men manglede lige min kaldener som er meget vigtig for mig.
Jeg har min gamle profil og der har jeg også min .ost fil men jeg KAN ikke læse i den. Jeg er prøvet et triks med at omdøbe til .pst og scanne og derefter bruge et program der hedder ost2pst men det virker ikke på Outlook 2003 ost filer.

Er der nogen der har nogen ideer.....jeg KAN ikke tro microsoft endelig har lavet noget der ikke kan knækkes.

Mange tak for hjælpen.

Coolmike
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 22:02 #1
MS har ikke en måde at åbne den på, men det er muligt at købe et program til ca 500$ der kan
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 22:07 #2
Hej coolmike

her kan du hente et converter program, som omdanner ost-fil til pst fil.

http://www.gold-software.com/ExchangeRecovery-file4379.html

mvh

jan c
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 22:20 #4
Hej NVM
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 22:23 #5
scchhh ikke så højt *G*
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 22:30 #6
:)
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 22:36 #7
tak for anmeldelse
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 22:38 #8
og dig har jeg netop givet god karma
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 22:47 #9
Det klarede du da fint selv.

Den kan vi tage i en fri debat
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 22:51 #10
kan ikke se hvad du får ud af det du lige gjorde, og nej var ikke kommet igen for at diskutere, men stikkere er der jo alle steder
Avatar billede jacla Nybegynder
17. maj 2006 - 23:02 #11
never mind det er dig der har et problem IKKE mig