Avatar billede xander_cage Nybegynder
17. maj 2006 - 21:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hex lommeregner

Hejsa..

Hvilken lommergener kan/skal jeg bruge for at regne med hex og binære tal, samt avancerede formler??

Tak for det..
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 21:50 #1
du kan bruge den i windows
Avatar billede xander_cage Nybegynder
17. maj 2006 - 21:51 #2
Det skal være en lommeregner.. Som man kan have i tasken.. PC er lidt for stor.. :)
Avatar billede nvm Nybegynder
17. maj 2006 - 21:54 #3
en bærbar så ? ;) ej du kan bruge en TI 86 (mener jeg den hedder), men Casio har også en række modeller med hex, binær osv. jeg har en casio fx 5900 (ellers er det 5500 den hedder), men er ikke sikker på den kan fåes mere, og det kan det du søger
Avatar billede olebole Juniormester
17. maj 2006 - 21:55 #4
<ole>

Hex og Bin klarer langt de fleste matematiske kalkulatorer ... søg lidt på google  :)

/mvh
</bole>