Avatar billede bornholme Nybegynder
15. november 1999 - 21:43 Der er 9 kommentarer

Driver til PCI 128 sound blaster !

Jeg kan ikke finde drivere til SB PCI 128 lydkortet.. Jeg har kigget på creative's hjemme side(r) (der er fanme mange under sider !!) HVOR KAN JEG FÅ DISSE DRIVERE.. der er kun UPDATES til driverne !! og jeg også skal skaffe driverne til NT så er jeg på skideren eller hvad.. hvis der er nogen der har disse drivere til NT så må i gerne sende dem til BornHolme@mail.tele.dk
Avatar billede mit Nybegynder
15. november 1999 - 22:07 #2
Det er bare ordi, at de har for vane at kalde dem update, når det er en ny driver...du behøver ikke noget i forvejen
Avatar billede fido82 Nybegynder
16. november 1999 - 07:36 #3
Avatar billede bornholme Nybegynder
16. november 1999 - 14:23 #4
klas: jeg har prøvet de drivere de virker ikke !!
Avatar billede bornholme Nybegynder
16. november 1999 - 14:24 #5
jeg har installeret win2k og der er der nogle drivere med der virker.. men nu vil jeg ikke køre win2k mere.. men driverne dur hverken til win98 - winnt !!
Avatar billede Slettet bruger
19. november 1999 - 21:47 #6
Davs...!

Jeg har den orginale PCI128 Driver på cd-rom...! Mail mig lige, så sender jeg dig den.. 8-) (newage@worldonline.dk)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
01. december 1999 - 12:34 #7
newage>>> Hvem gider at have den "originale" driver, hvis der er en opdateret???
Avatar billede Slettet bruger
01. december 1999 - 14:16 #8
i11uzion>> Hm... det er vel ligemeget om de er opdaterede eller ej, de burde jo stadig virke til deres produkter...!!!!! Den eneste fordel, ved at opdatere éns drivere er jo, bare nye optimerede funktioner! Og, da jeg jo ved at driverne fra cd'en VIRKER....så.....
Avatar billede jakobfriis Nybegynder
25. april 2000 - 12:31 #9
Jeg har selv et Sound blaster PCI 128 som virker fint, og har også driverne. Mail mig på jakob.f@get2net.dk, hvis du stadig mangler driverne, såkan jeg sende dem til dig.