Avatar billede hwlarsen Nybegynder
17. maj 2006 - 10:56 Der er 1 løsning

PHP programmør søge i Århus

Vi er et mindre firma bosidende i Århus der er i stor fremgang hvorfor vi søger en deltids php programmør.

Du skal have erfaring med programmering i PHP. Ligeledes skal du være fortrolig med HTML, JavaScript og SQL. Vi forventer at du er vant til at arbejde selvstændigt og at du kan bevare overblikket, selv om du skal arbejde på flere projekter på én gang. Send en kort beskrivelse af dig selv, om din erfaring samt evt links til projekter som du står bag, til hwl @ wsy.dk (Uden mellemrum)

Vi kan ikke garantere et fast antal timer om ugen da dette vil være meget svingende. Opgaverne svinger meget, så det er svært at komme med en konkret opgavebeskrivelse.

Vi forventer at der kan gives en fast pris og en deadline før hvert projekt og denne deadlines overholdes.
Avatar billede hwlarsen Nybegynder
15. august 2006 - 08:38 #1
Lukning