Avatar billede pr1nsen Nybegynder
17. maj 2006 - 10:40 Der er 3 kommentarer

IIS eller Apache?

Hej eksperter

Jeg har et problem, jeg skal have mulighed for at bruge BÅDE asp og php på samme webserver, heri fremkommer problemet så, skal det være en IIS server eller Apache jeg skal bruge?
Jeg tænker herpå, skabes der nogle former for konflikter på den ene eller anden måde - ved brug af begge moduler på samme server

Jeg vil bruge Apache på en linux maskine samt IIS på en windows 2003

Heri vil jeg som sådan vide hvilken server som kan klare opgaven bedst for begge sprog og hvorfor :-)

håber på nogle brugbare svar
Avatar billede arne_v Ekspert
17. maj 2006 - 13:09 #1
IIS kan køre både ASP og PHP

du kan køre IIS med ASP og Apache med PHP på 2 forskellige porte
Avatar billede arne_v Ekspert
18. juni 2006 - 20:59 #2
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
09. oktober 2006 - 04:26 #3
??