Avatar billede webblaster Nybegynder
17. maj 2006 - 09:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problem med lokal sti

hej jeg har et problem med en sti til en xml fil som jeg henter ind i flash, den mapper som jeg er blevet tvunget til at bruge af min host udbyder  hedder D:\www\kompetencehuset.org\read\xml\menu\menu.xml

men når jeg bruger \ i så "virker"  " tegnet som skal være rundt om stien ikke det kan ikke afsluttes men hvis jeg retter \ til / virker stien ikke.

Grunden til at jeg er tvunget til at bruge denne mappe er at menu.xml er en fil som indeholder sites hovedetmenu og at denne bliver genereret via asp kode når der rettes i menu'en/indholdet på sitet via admin delen, og det er kun en mappe de vil give mig skrive retigheder til
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
17. maj 2006 - 10:20 #1
Prøv at "escape" dine \
D:\\www\\kompetencehuset.org\\read\\xml\\menu\\menu.xml
eller
D:\/www\/kompetencehuset.org\/read\/xml\/menu\/menu.xml
Avatar billede webblaster Nybegynder
17. maj 2006 - 10:30 #2
det virker desværre ikke der bliver intet hentet
Avatar billede falster Ekspert
17. maj 2006 - 14:31 #3
Kender intet til flash - og det her er måske lidt langt ude. Så glem det, hvis jeg har misforstået emnet:

Hent Ninotech Path Copy 4.0 fra

http://home.worldonline.dk/ninotech/freeutil.htm

og prøv dig fren med de foskellige "paths", som den kan fremstille. Det har jeg før gjort, for ikke selv at skulle bryde hovedet for meget med syntaks.
Avatar billede webblaster Nybegynder
22. maj 2006 - 13:22 #4
Lukker!!