Avatar billede bums3 Nybegynder
16. maj 2006 - 09:34 Der er 3 kommentarer

Cykeltur til sverige

Hejsa derude...

Jeg er en frisk fyr på 27 som har den ide at cykel op igennem sverige her til sommer. Da jeg ikke har prøvet at cykle så lange turer før, kunne jeg godt tænke mig at følges med en pige som har nogle erfaringer. Min plan var at køre lidt blandet kørsel, også i svært terræn, så det skal være nogle ordentlige cykler.
Glæder mig til at høre fra dig :-)
Avatar billede drbean Nybegynder
16. maj 2006 - 10:31 #1
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. maj 2006 - 11:42 #2
Ja eller her http:\\outsite.org dansk meget stor portal angående friluftslivet
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. maj 2006 - 11:42 #3