Avatar billede ivajl Nybegynder
15. maj 2006 - 19:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Afspille swf i IE/firefox

Jeg har et par flash filer (*.swf) som jeg har gemt for lang tid siden. nu har jeg så fundet dem frem for at kigge på dem ige, men jeg kan ikke.

Når jeg gør som i gamle dage, altså enten dobbelt klikker på den og vælger åben med IE, eller drag'n'dropper den i IE eller FireFox så sker der det at IE kommer med en advarsel om at det måske ikke er sikkert, det klikker jeg ok til, men så sker der ikke mere, der kommer et lille ikon magen til det der kommer hvis IE ikke kan finde et billede. Det der så undrer mig lidt er at det er lykkedes for mig en gang, jeg ved bare ikke hvordan.

Den eneste måde jeg har kunne åbne dem på ellers er ved at lave en .html og så åbne den på den måde.. det er bare lidt upraktisk, da der er en del filer.

har jeg en indstilling der er forkert eller er det bare lavet sådan i de nye flash players at man ikke kan åbne .swf direkte ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 20:16 #1
Avatar billede ivajl Nybegynder
15. maj 2006 - 20:34 #2
det varker bare det der.. tak skal du ha
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 20:37 #3
Så smider jeg et svar :-)
Avatar billede ivajl Nybegynder
15. maj 2006 - 22:09 #4
hehe flot stavet der.. virker ikke varker ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 22:16 #5
hehe.. men man forstår det jo godt.. :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. maj 2006 - 22:17 #6
Takker for points :-)