Avatar billede geiri Nybegynder
15. maj 2006 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor er DirectxTimeren

Hej,
Hvordan kan jeg finde DirectxTimer? Jeg er med Directx sdk(april 2006)
Min kode skulle blive ligesom denne her hvis jeg kunne finde timeren.
float mytime = 0.0f;
mytime = Utility.Timer(directXTimer.GetElapseTime);

tak
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
15. maj 2006 - 21:40 #1
kan du ikke bruge: QueryPerformanceCounter og QueryPerformanceFrequency? - kan se at det er det der bruges i deres "sample framework"
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. maj 2006 - 11:23 #2
http://msdn.microsoft.com/coding4fun/gamedevelopment/beginning/default.aspx

Scroll ned af siden til "Everything about timers"

Her finder du en god gennemgang af hvordan du bruger timeren fra dx (dxmutmisc.cs)

Vh
Avatar billede geiri Nybegynder
16. maj 2006 - 17:31 #3
Hej innercitydk
hvordan giver jeg min points?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
16. maj 2006 - 21:05 #4
Jeg laver et svar, hvis der er andre brugere der har hjulpet kan du bede dem om et svar også. derefter markerer du navnet i boksen nederst og trykker på accepter :)