Avatar billede muammer Nybegynder
14. maj 2006 - 21:43 Der er 10 kommentarer

hukommels kort

jeg har en hukommelses kort men der ligger en kode på den
jeg ved ikke hvad koden er
men det er en jeg har fået
er det ikke mugligt at bryde koden
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. maj 2006 - 21:45 #1
normalt nej
Avatar billede muammer Nybegynder
14. maj 2006 - 21:46 #2
men har den inde på min telefon ...ar os kabel så den har forbindelse til computere
Avatar billede muammer Nybegynder
14. maj 2006 - 21:46 #3
der burde være en måde ... eller et program der kan det
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. maj 2006 - 21:47 #4
med brute force ja måske, men kræver voldsomt kraftige computere, og kan alligevel tage år(tier)
Avatar billede muammer Nybegynder
14. maj 2006 - 21:48 #5
det er lige meget hedder programmet brute force
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. maj 2006 - 21:51 #6
nej det er metoden, kort fortalt det starter med 0 og løber så ALLE kombinationer igennem indtil den finder koden, men er det lavet sådan at efter 3 forsøg skal der gå en pause er det umuligt, men min vurdering er du nok aldrig får det kort låst op
Avatar billede muammer Nybegynder
14. maj 2006 - 21:52 #7
ja men jeg forstår ikke hvad du mener er det mig der skal finde koden eller er det et program der gøøør det
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. maj 2006 - 22:01 #8
det er et program, men tror ikke det vil lykkedes for dig (programmet)
Avatar billede muammer Nybegynder
14. maj 2006 - 22:02 #9
hvad hedder det program
Avatar billede never_mind Nybegynder
14. maj 2006 - 22:07 #10
kender ikke et program til brute force af kort, men hvorfor ikke bare spørge ham du fik kortet af ?