Avatar billede emelik.com Nybegynder
07. maj 2001 - 20:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Get result

Skal bruge en søger som går ud på altavista.com, google.com, webcrawler og tage resultater mine brugere søger på dem skal den så hive ind, sørge for at der ikke er 2 af de samme adresser overhovedet heller ikke fra forskellige søgemaskiner, og et layout jeg kan ændre i!
De skal blandes sammen ikke noget med forskellige lister...

-Mathis
Avatar billede parazite Nybegynder
07. maj 2001 - 20:35 #1
Uhm... du ved godt du risikerer sagsanlæg for det, ikke?
Avatar billede emelik.com Nybegynder
07. maj 2001 - 20:40 #2
Nej de 3 der har jeg fået lov af! der var 2 andre jeg ikke måtte for!
Men det er opgaven du skal kigge på ;o)

-Mathis
Avatar billede parazite Nybegynder
07. maj 2001 - 20:42 #3
:) Helt OK - ville bare være sikker på du vidste det, så du ikke brugte tid og point på at udvikle noget du ikke måtte bruge i sidste ende.
Kan desværre ikke hjælpe med opgaven - beklager. :)
Avatar billede emelik.com Nybegynder
07. maj 2001 - 20:42 #4
Wupz.... Webcrawler skal slet ikke med..........
Avatar billede emelik.com Nybegynder
07. maj 2001 - 20:43 #5
Okay! :o) Må jeg jo vente til der kommer en der ka\' :o)!
Avatar billede razor Nybegynder
07. maj 2001 - 20:43 #6
Avatar billede barefoot Nybegynder
07. maj 2001 - 20:56 #7
Jeg har absolut ikke tid til at lave det, men her er et forslag til opbygningen:

Søgemaskinerne foretager søgningen efter indholde i deres \"url\".

Derfor sammensætter du en url til hver søgemaskine. Så skriver du readfile(\"url\");
Resultatet søger du så på, og sammensætter det som du vil have det.
Avatar billede emelik.com Nybegynder
07. maj 2001 - 20:59 #8
Razor.......Nope har set den før...
Avatar billede emelik.com Nybegynder
07. maj 2001 - 21:01 #9
Men nevermind...
Gidder ik bruge tid på det her, kom på andre tanke og nye ideer som jeg enda selv ka fikse :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. maj 2001 - 21:05 #10
Hvad med at tænke dig lidt om en anden gang, emilik.com, inden du spørger
om noget på eksperten.dk og fortryder 25 minutter efter. Du spilder vores tid.
Avatar billede emelik.com Nybegynder
08. maj 2001 - 14:45 #11
Erik.... Det var da godt det gik så hurtigt med at træklke det tilbage så spilder jeg da ikke fleres tid...
I stedet for jeg trækker det tilbage når 5 har brugt timer på det!...

-Mathis
Avatar billede emelik.com Nybegynder
08. maj 2001 - 14:45 #12
Erik.... Det var da godt det gik så hurtigt med at træklke det tilbage så spilder jeg da ikke fleres tid...
I stedet for jeg trækker det tilbage når 5 har brugt timer på det!...

-Mathis
Avatar billede emelik.com Nybegynder
08. maj 2001 - 14:48 #13
Wupz havde lige nogle truble med at få den lagt ind men den kom da!