Avatar billede boettern Nybegynder
13. maj 2006 - 09:28 Der er 5 kommentarer

sende billeder

når jeg modtager billeder fra mnin svigerfar fylder de altid under 100 kb stykket og mine fylder ca 2 mb når jeg sender dem, mener der var på et tids punkt hvor outlook spurgte om jeg vil nedscallere eller noget i den stil og det svarede jeg nej til ved ikke om det har noget at gøre med størrelsen på mine billeder og hvordan får jeg funktionen tilbage... for det er lidt irreterende at sende 6 billeder og de så fylder 12mb
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2006 - 09:33 #1
Du skal convertere dine billeder til JPG format
Avatar billede ierikk Nybegynder
13. maj 2006 - 09:36 #2
højreklik på billed og send til postmodtageren
Avatar billede boettern Nybegynder
13. maj 2006 - 19:51 #3
tak for hjælpen skal lige finde ud ad hvordan jeg giver jer pointene
Avatar billede ierikk Nybegynder
13. maj 2006 - 20:01 #4
hvorfor afviser du svar, når du ingen svar har fået,
jeg samler ikke point, så ingen til mig
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2006 - 20:01 #5
:o)