Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
12. maj 2006 - 22:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

komponenter til asp

Hej Eksperter

jeg har brug for nogle komponenter til et WUI, som kan arbejde sammen med asp.

Jeg har set på componentart.com og telerik.com, men de kræver begge at man kan kode .net!

Så derfor findes der ikke lignende sider beregnet til asp??

Jeg bruger allerede CuteEditor for asp (cutesoft.net) - og det virker super..

Men hvad med menuer, træstrukturer osv..

Nogen som kan hjælpe?

// Bruhn
Avatar billede jps6kb Novice
12. maj 2006 - 22:57 #1
Hvis du mener, som jeg har forstået, editor, så gik på http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/site.htm
Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
12. maj 2006 - 23:04 #2
Nej - jeg mangler IKKE en editor ;o)

Det er faktisk det eneste som jeg har :o)

Jeg mangler en outlook 2003 menu, og andre fede features - ligesom man finder på de to sites som jeg henviste til før..
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2006 - 23:49 #3
Er det så lige som Visual Studio Web Deploder ( Eller hvordan man staver til det ) Der kan man kode i asp.net
Avatar billede bruhnsweb Nybegynder
24. september 2006 - 12:08 #4
lukker og lærer .net i stedet ;o)