Avatar billede duranarve Nybegynder
12. maj 2006 - 22:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Konvertere divx til DVD

Hej jeg står og skal have konverteret nogle filer fra DIVX til DVD, hvordan gør jeg så det på den letteste måde?
Avatar billede never_mind Nybegynder
12. maj 2006 - 22:47 #1
winavi.com
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2006 - 00:06 #2
Jeg bruger Cyberlink, Power2Go. Enkelt og let at bruge.
http://www.cyberlink.com
Avatar billede pinball Nybegynder
13. maj 2006 - 02:04 #3
Avatar billede uffesteenberg Novice
13. maj 2006 - 10:01 #4
Avatar billede qwa Nybegynder
13. maj 2006 - 22:14 #5
Hurtigt spm. til cyberlink programmet...

Er det kun et brænder program? Jeg kan ikke finde ud af at få lavet en divx om til .vob filer til en dvd...
Avatar billede backside Nybegynder
13. maj 2006 - 22:40 #6
Hmm, kan ikke lige huske det, har lige formateret og det er ikke inst. pt.
Hvis du kan vente til i morgen får jeg lige smidt det ind.
Jeg smider det altid direkte på dvd, så jeg ved ikke om man kan lave vob filer.
Avatar billede qwa Nybegynder
13. maj 2006 - 22:51 #7
Jes, det er bare helt i orden.. Kan godt vente... Nu prøver jeg bare at smide filen på cd'en og så brænde den.. For min dvd afspiller kan nemlig afspille divx, men den kan ikke afspille denne film og nogen andre.. Det er xvid filer.. Så skal nemlig have lavet dem om til alm. dvd'er...
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. maj 2006 - 21:52 #8
Du kan evt. også bare konvertere dem til divx og spille dem!
Avatar billede duranarve Nybegynder
16. maj 2006 - 08:41 #9
Hej Beklager at jeg først svarer nu, men skulle lige have testet de forskellige muligheder, som der jo var mange af. Jeg takker for indsatsen. Jeg valgte at bruge Power2Go, da den viste sig at passe bedst til min pc (ift. tid) og da den også var meget ligetil lå den godt til mig.
Avatar billede backside Nybegynder
16. maj 2006 - 09:43 #10
Takker for point.
Hvilken version bruger du?
Den jeg har er en ældre version jeg fik for 30,- i Metro.  ;) Men den virker....