Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
11. maj 2006 - 13:14 Der er 1 kommentar

Kære DYGTIGE programmør indenfor My SQL og pHp

God dag PHP/MySQL-programmør

Jeg står og mangler en stabil og tilregnelig programmør, som blandt andet skal kunne lave:

Jeg har allerede oprettet ekstra MySQL plads hos min udbyderen:

Showrooms
        Oversigt
        Detaljer
        Rediger & opret nyt
        Upload billeder
        Vælg kategori
        Indsæt beskrivelser
        Slet

Administration
        Kategorier
        Rediger & opret
        Godkend medlemsforslag
        Showroom
        Godkend / afvis showroom
        Redigér
Brugeradministration
        Redigere
        Afvise
        Slette / deaktivere

jeg håber at kunne høre fra den rette person, Ringst venligst til mig på mail@yaluu.com og lad os får en snak om din løn.

tak
patrick
Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
18. maj 2006 - 11:37 #1
Kære alle ...

jeg har fundet den dygtig programmør til at hjælpe mig, hvorfor I ikke behøver at henvende jer yderligere.

Tusind tak for denne gang, og jeg tillader mig at vende tilbage næste gang...

tak
patrick