Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 01:10 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

kan ikke maksimere media player??

Håber at der er nogle som kan hjælpe mig her i dette forum, har prøvet andetsteds forgæves
Problemet er følgende: Af en eller anden grund kan jeg ikke længere maksimere min media player og således ikke se film, det er meget mystisk for den virker sådan set fint nok og man kan stadig afspille musik nede i bjælken. Men hvis man trykker maksimer sker der intet! har forgæves forsøgt at afinstallere og geninstallere, nøjagtigt det samme sker. Er der nogle som er stødt på dette problem eller som har forslag til afhjælpning?? Er meget irriteret over det, da jeg fortrækker media player som musik og filmafspiller
Har forhørt mig andetsteds uden løsning, så håber meget i kan hjælpe herinde!!

Benytter forresten xp med sp 2
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 02:11 #1
Hvad sker der hvis du bruger et andet program ?

Er filmen så stadig lille format?

mvh

Jan C
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 02:18 #2
Har du opdateret til WMP 10 ?
Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 10:51 #3
Kan godt se filmen via f.eks DivX, men problemet er desværre ikke at den bliver vist i et lille format, men derimod da jeg ikke kan maksimere media playeren. Den åbnes nede i menubjælken forneden men kan ikke maksimere den derfra. Ja har wmp 10 installeret.
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 12:31 #4
Hvad sker der vis du taster Alt + 1 , Alt + 2 eller Alt + 3, mens du ser film?
Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 12:46 #5
Hvis den bliver afspillet med f.eks DivX så ændrer størrelsen på billedet sig. Men som sagt, jeg kan ikke se filmen via media player da jeg ikke kan maksimere selve media playeren, den ligger blot nede i værktøjslinien. Kan høre lyden fra film klippet så den fungerer sådant set, men kan ikke komme ind i selve media playeren ogse filmen. Håber i forstår hvad jeg mener..
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 13:00 #6
Det lyder som den ikke er lagt rigtigt ind.

Ved af erfaring, at der er mange fejl muligheder ved Media Player 9 0g 10.

Der den tunge vej: http://support.microsoft.com/search/default.aspx?catalog=LCID%3D1030%26CDID%3DDA-KB&mode=s&cat=false&query=media+player&srch=sup

Vender tilbage, hvis jeg finder noget mere konkret!

Mvh

Jan C
Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 13:16 #7
Ok det lyder rigtigt godt. Har være microsofts supportsider igennem og har desværre ikke kunne finde noget. Skal lige sige at problemet ud af ingenting. Havde siddet og set en film via media player og da jeg så startede programmet op næste gang ikke jeg ikke maksimere eller gendanne den. Havde på det tidspunkt benyttet den igennem en lang periode, så tror ikke det kan være fordi den ikke har været lagt rigtig ind. Kan lige tilføje ja jeg har prøvet at afspille filmklip over nettet som understøtter media player, der har resultatet blot været sort skærm.
Mange tak for dine forslag hidtil jacla
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 13:51 #8
Hvis vis tager Funktioner => Indstillinger fanebladet "Afspiller" er der flueben ved 4 og 6 Og  en prik ved hent cookies automatisk.

Ingen Flueben ved Sikkerhed

Filtyper Flueben ved alle

DVD (Kan du vælge standard enheder)

Beskyttelse af personlige oplysninger: Flueben ved de fire øverste. Og Flueben ved Gem fil og URL... /ryd casch (Nederst).

Så skulle din Media player være konfigureret.

mvh

Jan C
Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 16:04 #9
Frygter du er nødt til at præcisere det lidt :-) Hvor finder man de funktioner henne du omtaler?
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 20:56 #10
Du finder den i media player (når vinduet er åbnet)

Wælger fanebladet "Funktioner" (Øverst til venstre)

Under Funktioner finder du du "Indstillinger"

Når du går ind i Indstillinger finder du Fanebladene foroven i det vindue der flopper op.

Har du ikke FILER, VIS, AFSPIL, FUNKTIONER, HJÆLP fremme dobbelt-klik på den blå line øverst i Media Player vinduet.
Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 21:54 #11
Okay, det var desværre det jeg frygtede. Jeg kan ikke komme ind i alle de funktioner der er i media player, ja jeg ikke kan forstørre den fra værktøjs-bjælken. Så hvis mit problem på en eller anden måde skal løses, skal det ske igennem nogle indstillinger/processer som findes eksternt af media player..
Avatar billede hausser Nybegynder
11. maj 2006 - 21:55 #12
Men mange tak for din assistance, den er meget værdsat!
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 22:59 #13
Prøv at fjerne den i kontrolpanelet Tilføj/Fjern Windows Komponenter.
Avatar billede uffesteenberg Novice
12. maj 2006 - 11:29 #14
Har du prøvet at fjerne Media Player og installere den igen??
Avatar billede hausser Nybegynder
12. maj 2006 - 12:23 #15
Problemet er vist nok at media player er en integreret del af windows så når det først er installeret kan den ikke fjernes igen. Fandt et sted på nettet hvor man via start--kør kunne backtracke versionen af media player således at jeg pludselig havde version 9 i stedet. Dette hjalp dog ikke noget og jeg kunne fortsat ikke åbne media player.
Avatar billede jacla Nybegynder
12. maj 2006 - 12:44 #16
Fjerne den i kontrolpanelet => Tilføj/Fjern =>Windows Komponenter.
Avatar billede hausser Nybegynder
12. maj 2006 - 15:12 #17
Hej igen, så har jeg prøvet det men der var desværre ingen effekt af det. Troede lige jeg var kommet til at slette explorer, pyha blev lige nervøs et kort øjeblik :)