Avatar billede holckie Nybegynder
10. maj 2006 - 23:12 Der er 3 kommentarer

Stiplet ramme om flash object

Hej
Jeg har lavet en menu i flash som har virket fint indtil nu. Men pludselig er der kommet en stiplet kasse/ramme rund om flash objectet, som fremkommer ved mouse-over.

Hvordan får jeg det til at forsvinde igen?

Det er som om, at det har noget at gøre med en windows update, da jeg kan se, at det nu også giver problemer på andre hjemmesider, der anvender flash.

/Jesper
Avatar billede holckie Nybegynder
10. maj 2006 - 23:14 #1
Ved mouse-over fremkommer teksten:

Klik for at aktivere og bruge dette objekt.
Avatar billede thulstrup Nybegynder
10. maj 2006 - 23:38 #2
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
16. maj 2006 - 09:11 #3
Eller http://www.eksperten.dk/spm/703511 (med forklaring på, hvorfor rammen er der)
hvor thulstrup også har kommet med svaret :o)