Avatar billede seifert-king Nybegynder
10. maj 2006 - 19:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Vista. 32 Bit. Build.5381

Hej

Jeg har fået muligheden for at installere ovenstående Windwos Vista.

Nogle der har prøvet Vista og kan anbefale det eller skal man holde sig fra det hvis man ikke er SUPERNØRD ?

PFT
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2006 - 19:35 #1
Hvis du er parat til at køre med Beta software så skal du da være velkommen til det.
Avatar billede seifert-king Nybegynder
10. maj 2006 - 19:37 #2
Må du gerne uddybe hvis det er.
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2006 - 19:41 #3
At Vista jo ikke nødvendigvis er stabil og Drivere ikke nødvendigvis er kompatible med Windows Vista da Vista endnu ikke er Released (Udgivet) i færdig version.
Avatar billede seifert-king Nybegynder
10. maj 2006 - 19:43 #4
Lyder som noget jeg skal holde mig fra. Man kan også blive FOR nysgerrig efter nye ting.

Tak.
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2006 - 19:44 #5
Jeg siger ikke at du ikke skal, men det er pt. kun interessant for alvor for dem som skal planlægge "fremtiden" for enten software eller udrulning af Vista til virksomheder.
Avatar billede seifert-king Nybegynder
10. maj 2006 - 19:44 #6
Ja. Kom bare med et svar og glem dette spørgsmål.
Avatar billede leif Seniormester
10. maj 2006 - 19:46 #7
Snup du bare dem selv
Avatar billede seifert-king Nybegynder
10. maj 2006 - 19:49 #8
Jeg er sgu ligeglad med de point.

Du har jo hjulpet mig.
Avatar billede seifert-king Nybegynder
12. maj 2006 - 09:39 #9
Tråd lukket!