Avatar billede meldal Nybegynder
10. maj 2006 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTML brevpapir

Hej

Det er måske meget enkelt men jeg kan ike løse det! Jeg prøver at sætte noget HTML ind som brevpapir i mailen i outlook! Det går også fint men den kan bare ikke finde billedern! Hverken på min pc eller dem jeg sender til!

Hvad gør jeg forkert? Det er en outlook 2000

Tak for et hurtigt svar

Hilsen
M
Avatar billede foralias Praktikant
10. maj 2006 - 14:02 #1
Umiddelbare indfald er at dine billeder skal ligge på nettet, altså tilgængelige for alle.
Avatar billede falster Ekspert
10. maj 2006 - 14:25 #2
Det letteste er at oprette brevpapiret med guiden i Outlook. Så anbringes filerne til det færdige brevpapir automatisk i mappen

C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Brevpapir

og så bør det virke.

Alternativt kan man oprette dem manuelt. Kig eventuelt på koden i nogle af dem, der allerede ligger i nævnte mappe.
Avatar billede meldal Nybegynder
10. maj 2006 - 14:54 #3
Tak falster