Avatar billede tjuhejhvordetgaar Nybegynder
10. maj 2006 - 10:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilgå samme mailopsætning på flere maskiner?

Jeg har et trådløst netværk med 2 maskiner.

Kan det lade sig gøre, at tilgå den samme mailopsætning fra begge maskiner, således at jeg kan hente mails, og se tidligere hentede mails, ligegyldigt hvilken maskine jeg logger mig på?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 10:02 #1
ikke med POP3 nej.
Avatar billede ierikk Nybegynder
10. maj 2006 - 10:15 #2
jeg har pop3 mail OE og kan læse dem på både den stationære og den bærbar
funktioner/konto/egenskaber/avabceret/flueben i gem et kopi på serveren
og et antal dage
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 10:25 #3
ja det er en måde, men den er ikke særlig anvendelig i det lange løb, da ens mailbox ret hurtigt vil blive fyldt.
Avatar billede ierikk Nybegynder
10. maj 2006 - 11:18 #4
for mig er det ikke noget problem med fyldt mailboks, det er vist 6 eller 7 Mb der kan være i OE
jeg har eget domæne og har sat maskinen vil at videresende alle mail til min Gmail boks
med alm. mail kan jeg kan gemme mange hundrede mail i OE
selvfølgelig afhængig af hvor store de er
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 11:20 #5
det er ikke OE der har den negrænsning jeg tænker på, men ens mail udbyders mailbox
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 11:20 #6
begrænsning endda