Avatar billede heavyhenning Nybegynder
09. maj 2006 - 22:08 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med overførsler af filer fra ekstern harddisk?!

Hej eksperter

Jeg her et stort problem. Min bærbar computer er lige gået ned, derfor har jeg pillet harddisken ud og sat den til via usb-kabel.

Men når jeg så vil hente de filer der ligger under min bruger, kommer den med meddelsen; Adgang nægtet.

Hvordan kommer jeg uden om det og får kopieret de filer der ligger i min dokument mappe??
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. maj 2006 - 22:18 #1
Så skal du lave ejerskab overtalelse:
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. maj 2006 - 22:18 #2
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no39

Kik efter punkt 39. Den burde løse problemet.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
09. maj 2006 - 22:31 #3
Skulle så ha været overtagelse, med mindre man vil råbe af mappen ;)
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
09. maj 2006 - 23:43 #4
hvis nu computeren ikk vil starte op i fejlsikret tilstand, hva gør man så??

Jeg slukker for computeren og vælger den øverste mulighed; fejlsikret tilstand, herefter læser den driverene igennem og der står noget med Abus et-eller-andet. så går skærmen i sort og genstarter efter et par minutter??!! I normal tilstand.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. maj 2006 - 07:48 #5
Du burde kunne logge ind som administrator i normal tilstand. Gøres ved at trykke ctrl+alt+del to gange ved login skærmen.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2006 - 12:30 #6
Download og brænd DAPPIX, følg guiden på http://www.helgec.dk/dappix.html
Avatar billede heavyhenning Nybegynder
11. maj 2006 - 09:49 #7
Jeg har fået det op og køre igen.. den skulle bare lige genstarte et par gange, så ville den starte op i fejlsikret tilstand.

Mht. point vil jeg gerne give jer 200 hver, så jeg opretter lige et spørgsmål mere, så hvis hmortensen lige vil ligge et svar ind på det nye spørgsmål, så får du dine point der.
Avatar billede never_mind Nybegynder
11. maj 2006 - 09:55 #8
du må maks give 200 point i alt for et spørgsmål
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. maj 2006 - 10:47 #9
Svar :)