Avatar billede marya Nybegynder
07. maj 2001 - 15:17 Der er 4 kommentarer

Hjelp til HTML Help Workshop

Skal bruke dette til hjelpefunksjon i et program som er skrevet for SQL-server
Avatar billede ras2000 Nybegynder
08. maj 2001 - 13:30 #1
Hvad slags hjælp har du brug for?
Avatar billede marya Nybegynder
08. maj 2001 - 14:46 #2
Jeg trenger konkret, punktvis veiledning for å lage hjelpefunksjon v.h.a. HTML Help workshop til et program der brukeren ved å klikke F1 skal få tilgang til de opplysningene han trenger. Regner med at selve hjelpeinfo\'en kan skrives i word og lagres som html-fil, men det er organiseringen og oppbyggingen av hjelpeprosjektet jeg trenger hjelp til.
Avatar billede ras2000 Nybegynder
08. maj 2001 - 14:57 #3
Hm, lidt uden for området. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg har kun prøvet programmet til at konvertere nogle gamle filer. Men det kan da ikke være så svært at organisere det?
Avatar billede marya Nybegynder
09. maj 2001 - 07:51 #4
Jeg er ikke så flink til å finne ut av nye program, men jeg forsøker så godt jeg kan......