Avatar billede figora Nybegynder
09. maj 2006 - 19:09 Der er 6 kommentarer

Problemer med WRT54GS og Azureus

Jeg har lige fået en router, linksys WRT54GS, den kører udemærket og den er opsat. Den går bare ned hver gang jeg starter Azureus 2.4.0.2, så bliver nød til at lukke programmet ned og hive strømstikket til routeren ud, før jeg kan få det til at virke. alle porte er åben, med Azureus brokker sig over at en port og udp noget. men hvis jeg er koblet direkte op til internettet er der ingen problemer.

hvad er problemet og hvordan løses det??
Avatar billede andersmogensen Nybegynder
09. maj 2006 - 21:22 #1
Er ALLE porte åbne? Forwarder, og bruger du samme port? f.eks. 6881? Anders
Avatar billede figora Nybegynder
09. maj 2006 - 21:56 #2
der melder fejl ved NAT, hvis det kan hjælpe
Avatar billede kenp Novice
09. maj 2006 - 22:25 #3
Det er nok nærmere fordi at din router ikke kan klare så mange forbindelser på 1 gang. du bliver nød til at sætte antallet ned i programmet (til omkring 50 som absolut maks, gerne om kring 30) også se om det ikke hjælper.
Avatar billede andersmogensen Nybegynder
10. maj 2006 - 01:34 #4
Jeg ved ikke om jeg har ret, men jeg arbejdede med samme problem i går, og jeg løste det ved, at forwarde port 6881-6883(blot et interval) til min specifikke ip-adresse.(som routeren tildeler, f.eks. 192.168.0.100)
Du kan forresten læse om NAT problemer på deres hjemmeside. Det skulle være en af de mest almindelige problemer.
Håber det kan hjælpe.
Anders
Avatar billede figora Nybegynder
11. maj 2006 - 19:15 #5
har fundet denne side om det problem: http://www.ashosting.ca/wrt54g.html.. men er der nogen der ved hvor stor chance for at min router dør?? jeg bruger en linksys wrt54gs 5,1
Avatar billede kenp Novice
11. maj 2006 - 22:46 #6
Chancen er der altid.... go man kan vistg ikke bruge alternativ firmware på en version 5. men hvis du gør har du ikke garanti på routeren længere.