Avatar billede thomaskramer Juniormester
09. maj 2006 - 07:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man lave en flash der fylder hele skærmen??

Hej

Kan man lave en flash der fylder hele skærmen uanset hvilken opløsning man kører i på skærmen??

Altså 100% i både bredde og højde!?
Avatar billede lulc Nybegynder
09. maj 2006 - 07:42 #1
http://www.flashforum.dk/videotutorials/ - og klik naturligvis på "flash i fullscreen".
Avatar billede thomaskramer Juniormester
09. maj 2006 - 08:01 #2
Tak - fin tutorial!

Men jeg ville gerne have det sådan at flashen skaleres større hvis opløsningen er bredere end flash-filen. Der skal ikke ske noget med højden
Avatar billede lulc Nybegynder
10. maj 2006 - 06:52 #3
Hmm.. Kommer det ikke til at få det til at se meget meget mærkeligt ud? Især hvis du har jpgs etc. - eller det hele er måske vektor-grafik?
Avatar billede exclusive Nybegynder
12. maj 2006 - 23:26 #4
vil da give lulc ret...

Men som svar på dit spørgsmål:
så fjerner du såment bare: Stage.scaleMode = "noScale";
fra dit action layer..

så vil indholdet af din flash movie skalere ned i forhold til størrelsen på dit browser vindue.. (hvis indholdet self. fylder mere end størrelsen på dit browser vindue, off curse :-D)

//Jimmy