Avatar billede scorpion Nybegynder
08. maj 2006 - 21:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Exchange 2003 – Fjern HTML tags fra POP3

Hej på den anden side,

Jeg vil gerne høre, hvis der er nogen der kender en mulighed for at fjerne HTML tags fra de mail som hentes via en bestemt indgang, helt præcist handler det om POP3 i denne specifikke sag.

Indgangen bruges til mobiltelefon.

Ser frem til at høre fra dig.

Scorpion
Avatar billede never_mind Nybegynder
08. maj 2006 - 21:59 #1
så den bruger kun kan modtage og sende rene tekst mails eller ?
Avatar billede scorpion Nybegynder
08. maj 2006 - 22:04 #2
Helt korrekt alt <bla bla> skal altså væk fra de mails som modtages, men det skal kun væk fra POP3 indgangen. Med andre ord skal det altså kunne ses via Outlook på kontoret.
Avatar billede scorpion Nybegynder
08. maj 2006 - 22:06 #3
... men ikke ved hentning til mobil.
Avatar billede never_mind Nybegynder
08. maj 2006 - 22:06 #4
det kan du mig bekendt ikke, du kan enten eller, men ikke afhængingt af forbindelses type.
Avatar billede scorpion Nybegynder
08. maj 2006 - 23:51 #5
Kan det virkelig være sådan, findes der så evt nogle programmer som kan klare opgaven?
Avatar billede leif Seniormester
09. maj 2006 - 00:13 #6
Plejer at være afhængig af den software der ligger på telefonen