Avatar billede tax Nybegynder
08. maj 2006 - 21:50 Der er 3 kommentarer

Messenger logger paa dobbelt

Min maskine er begyndt at logge "dobbelt" paa messenger, efter at en af mine gaester har brugt sin MSN konto paa min pc.

Min egen messenger er logget paa, men den anden konto popper op i tide og utide?

Nogen gode ideer.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
08. maj 2006 - 21:54 #1
Se om det er fordi du både har den gamle og den nye messenger installeret.
Slet evt begge to hvis det er tilfældet og installer den nye igen
Avatar billede ferdinand.k Mester
08. maj 2006 - 22:04 #2
gå ind under tilføj/fjern programmer og fjern den der hedder "Windows Messenger". Den plejer at lave lidt ballade...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2006 - 22:47 #3
tax>
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=tax&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Du har en hel del åbne og gamle spørgsmål - kigger du på det?
(Du deltager desuden kun i de 35 af de 57...)