Avatar billede minven Nybegynder
08. maj 2006 - 13:34 Der er 8 kommentarer

DVD afspiller til region 1

Hej alle.

Jeg kan købe en helt ny portable DVD afspiller model Cyberhome MDP-2500 til kun kr. 265,- inkl. transport til Danmark. Den er til region 1 og NTSC.

Mine spørgsmål er så... kan man ændre region på sådan en således at den kan vise Danske DVD film ? Ellers er den jo ikke særlig interessant at købe ?

Håber at nogle sidder inde med viden om hvordan man gør det (hvis det kan lade sig gøre)
Avatar billede never_mind Nybegynder
08. maj 2006 - 13:39 #1
køb en der allerede er kodefri, er meget nemmere og du sparer intet på den anden måde, da du så bagefter skal chippe den.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
08. maj 2006 - 13:43 #2
Prøv at kigge her: http://www.cyberhome.com/mdp-2500.asp?Page=Specs
Nu er jeg ikke verdensmester til engelsk, men såvidt jeg forstår kører den kun på miniDVD'er.
Avatar billede never_mind Nybegynder
08. maj 2006 - 13:48 #3
norbert det er korrekt, ikke en afspiller jeg selv ville købe ;)
Avatar billede minven Nybegynder
08. maj 2006 - 19:02 #4
Øv - det havde jeg ikke set. Men den holder jeg mig fra....!!! Tak for advarslen....
Nu er det meeeget lang tid siden jeg har været med herinde. Hvordan er det lige man tildeler point ? Norbert fortjener de 60 point - selvom jeg ikke kunne lide svaret :-))
Avatar billede norbert_ Nybegynder
08. maj 2006 - 19:05 #5
Så må jeg jo nok hellere lægge et svar - selv om du ikke kunne lide det :-)
Men på den anden side så har du jo sparet pengene :-)
Avatar billede never_mind Nybegynder
08. maj 2006 - 19:05 #6
han svarede jo heller ikke ;)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
08. maj 2006 - 19:08 #7
Det er jeg så ikke helt enig i :-) Men det er jo også svært at svare præcist på et spørgsmål som nok ikke KAN besvares præcist.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
24. maj 2006 - 16:28 #8
Sker der mere her?