Avatar billede marville Nybegynder
07. maj 2006 - 21:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

gammel adressebog !

Jeg har netop indkøbt en ny computer, hvori min gamle harddisk er installeret (styresystemet - ja, det hele). Min computer kører dog på det nyinstallerede styresytem (Begge XP Home).
Min gamle HD bruges kun som backup; og jeg har ikke slettet XP på min gamle XP endnu. Jeg fik aldrig min adressbook med over - er der nogle der ved hvor jeg finder den?
Avatar billede jacla Nybegynder
07. maj 2006 - 21:41 #1
Har du lavet en backup af dine gamle data?
Avatar billede tjp Mester
07. maj 2006 - 21:43 #2
Jeg har en <BRUGERNAVN>.wap liggende på:
C:\Documents and Settings\<BRUGERNAVN>\Application Data\Microsoft\Address Book

men prøv evt. at søge på *.wap og *.pab på dit gamle drev.
Avatar billede marville Nybegynder
07. maj 2006 - 21:51 #3
Nej jeg har ikke lavet backup af mine gamle filer, de ligger der stadig .. Jeg har også prøvet dit forslag. Jeg fik en anden løsning. Tak for forsøg alligevel. ret skal være ret. Så Tip : Svar og du får 50 point :D
Avatar billede tjp Mester
07. maj 2006 - 22:12 #4
Here U R ;-)
Avatar billede marville Nybegynder
08. maj 2006 - 15:37 #5
hmm .... Nåmn værsgo :P
Avatar billede tjp Mester
08. maj 2006 - 19:25 #6
Takker...