Avatar billede mkgroup Nybegynder
07. maj 2006 - 19:40 Der er 8 kommentarer

Webdesignere søges!

Hej allesammen.

Vi søger webdesignere inden for html, php, asp m.m. We want it all!

Det gør ikke noget hvis du har lidt kendskab til oscommerce, men det er bestemt ikke et krav.

Du bliver betalt godt. Første job gir vi 250 i timen, derefter stiger det, af hængigt af dine kvalifikationer. Det er jo klart nok, at vi ikke betaler 800 i timen til en som ikke kan lave det vi ønsker!

Skriv til os - det kan kun blive godt!
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
07. maj 2006 - 19:50 #1
lidt mere info :-) og en adresse man kan skrive til ;)
Avatar billede mkgroup Nybegynder
07. maj 2006 - 19:55 #2
info (a) mkgroup dk

Alm. hjemmesider som skal laves. Grafikken, kodningen - det hele.

Indenfor rimelighedens grænser naturligvis!
Avatar billede jck_true Nybegynder
08. maj 2006 - 14:00 #3
Er det freelance eller fastansættelse?
Hvis det blot handler om små freelanceopgaver vil jeg muligvis være interesseret.

Med venlig hilsen
Jens Chr. True
jck_true @ nerdshack . com //Fjern mellem rum
Avatar billede jck_true Nybegynder
08. maj 2006 - 14:01 #4
Har lidt kendskab til diverse Open Source PHP systemer (Mest OSC og Exponent)
Avatar billede jazzperson Nybegynder
08. maj 2006 - 14:09 #5
I er meget velkome til at kontakte mig på: contentmanagementsystem@gmail.com ..:)
Avatar billede swiatecki Novice
08. maj 2006 - 14:15 #6
Freelance: Swiatecki@gmail.com
Avatar billede hanneshannes Nybegynder
10. maj 2006 - 09:33 #7
Hej, skriv gerne til g (a) gudlaugf com  Jeg er designer.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2006 - 22:08 #8
Hvis I har brug for flere hænder, så kan jeg lidt forskelligt, men skriv gerne på osj@device.dk, så kan vi evt. finde ud af noget.