Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 12:43 Der er 15 kommentarer

nustil sikkerhedskode 6230i

jeg har en nokia 6230i og jeg har glemt min kode til den men jeg ville gerne nustille den så ... har i ikke et program der kan det ... har også en datakabel til den
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2006 - 12:46 #1
Du kan tage hen og få opdateret dens software, så den er nulstillet... jeg mener at du så får nulstillet koden også.
Husk at tage backup af den, med den medfølgende software.
Evt. kan du prøve med standard koderne, mener det er 00000 eller 12345
Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 12:51 #2
dem har jeg prøvet det .. men jeg har fundet en hjemme side som der står  at jeg kan nustile den ved at downloade  NkProfile V3
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2006 - 12:55 #3
interresant, hvis det er en lovlig side, så smid lige linket herinde :)
Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 12:58 #4
Avatar billede never_mind Nybegynder
07. maj 2006 - 22:16 #5
du kan IKKE udlæse koden på en 6230i, den skal opdateres, og ALT hvad du har i den mistes, ud over det, har du en kode på dit MMC kort, og du ikke kan huske den, er kortet også værdiløst.  (har arbejdet 4 år sammenlagt som nokia teniker)
Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 22:25 #6
men kender du ikke navnet på det program de bruger til at opdatere mobilen
Avatar billede never_mind Nybegynder
07. maj 2006 - 22:28 #7
jo da, det hedder phoenix, men du skal bruge en hardware gongle for at kunne bruge detm udover det skal selve boksen også aktiveres ved at sende en mail til Rofl
Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 22:29 #8
kan du ikke gøre det for mig
Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 22:30 #9
jeg kender ham ikke
Avatar billede muammer Nybegynder
07. maj 2006 - 22:31 #10
men der er mange programmer der hedder phoenix,
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2006 - 22:34 #11
muammer > Tvivler lidt på at du kan få fat en dongle til at udføre opgaven, hvorfor går du ikke bare ned på et nokia værksted og får dem til det?
Jeg mener endda de gør det gratis, altså i forbindelse med en software opdatering..
du kan trykke *#0000#
så kan du se hvor gammel softwaren er..
Avatar billede never_mind Nybegynder
07. maj 2006 - 22:34 #12
nokia phoenix, nej der er kun et program, ja jeg har adgang til programmet, men ikke til hardwaren, så nej kan ikke hjælpe dig :s
Avatar billede never_mind Nybegynder
07. maj 2006 - 22:45 #13
en nulstilling af koden er normalt ikke gratis
Avatar billede webmasterdk Praktikant
17. oktober 2006 - 21:48 #14
Er du kommet videre?
Avatar billede neontetra Nybegynder
28. juni 2014 - 11:42 #15
Hej. Hvis du har glemt sikkerhedskoden til din Nokia 6230i, kan du gøre en nulstilling til det. Dette kunne gendanne din telefon med standard fabriksindstillinger. Du kan få master reset kode til en Nokia 6230i fra http://www.unlocking4free.com/nokia-master-reset-tool gratis.