Avatar billede gatten Nybegynder
07. maj 2006 - 12:11 Der er 2 kommentarer

tv-turner HD-ready

Hej jeg søger svar på dette spørsmål: Der er meget snak om at LCD-tv skal være HD-ready, men hvad med tv-turnere??? Har kigget på den her tv-turner, og har indtryk af at det er noget af det bedste.

Håber at i kan hjælpe :D
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
07. maj 2006 - 12:15 #1
Har du et link til den tuner du har kigget på? Tuneren skal selvfølgelig være digital for at den kan vær HD-ready. Der findes også både dyre og gode analoge tunere...
Avatar billede gatten Nybegynder
07. maj 2006 - 12:33 #2
havde ellers sat et link ind, det må være gået tabt... så her for i det:
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=120229