Avatar billede jacob9001 Nybegynder
06. maj 2006 - 14:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre cursor til "hånd" i onmouseover.

Hej.

Se her: http://www.jacobklamer.dk/joergen.htm

Når man klikker på brillerne dukker der en tegning op som ligger i et layer.
Jeg vil gerne have at brillerne skal være et link...
Så hvordan laver jeg cursoren om til "hånden" som altid er ved links?

Vh. Jacob.
Avatar billede twotimes Nybegynder
06. maj 2006 - 14:54 #1
kan du ikke lave et link defineret som en position på siden oven på billedet af brillerne...?

Ka ikke lige huske hvad det hedder, men det er vist en standard funktion i dreamweaver
Avatar billede jacob9001 Nybegynder
06. maj 2006 - 15:21 #2
Det lyder da som et godt bud, men jeg ved ikke hvordan jeg skal definere en position (eller et layer) som jeg så kan linke til...
Avatar billede jacob9001 Nybegynder
06. maj 2006 - 15:48 #3
Yes, dér var den... Jeg placerer et anker inde i tegningens layer, og man kan så linke til ankeret fra brillerne...

Mange tak! Nu prøver jeg lige at give dig point...
Avatar billede twotimes Nybegynder
07. maj 2006 - 09:43 #4
tak tak