Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
05. maj 2006 - 23:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis logfil

Hej! Er der en der lige kan kigge den logfil her?

På forhånd tak

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\atmclk.exe
C:\WINDOWS\system32\dcomcfg.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\WINDOWS\Logi_MwX.Exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
C:\Programmer\WinPortrait\floater.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
D:\Software\AntiSpyWare\HijackThis\HijackThis.exe

R3 - Default URLSearchHook is missing
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: (no name) - {b0398eca-0bcd-4645-8261-5e9dc70248d0} - C:\WINDOWS\system32\hp4D68.tmp
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PivotSoftware] "C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [RealPlayer] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\realplay.exe" /RunUPGToolCommandReBoot
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Startup: Notmad Manager.lnk = C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: Update TUT.lnk = C:\Programmer\AnswersThatWork\Troubleshooter\WiseUpdt.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: forteManager.lnk = C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: PartyPoker.com (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: RaptisoftGameLoader - http://www.miniclip.com/hamsterball/raptisoftgameloader.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {33564D57-0000-0010-8000-00AA00389B71} - http://download.microsoft.com/download/F/6/E/F6E491A6-77E1-4E20-9F5F-94901338C922/wmv9VCM.CAB
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_2.2.0.84.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc3.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {74CD40EA-EF77-4BAD-808A-B5982DA73F20} - http://yax-download.yazzle.net/YazzleActiveX.cab?refid=1162
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{4A8FA955-4DB7-4E24-9B65-66BC00D8506A}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{97E734AE-52B0-4635-B5B1-2211D9B9B908}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C43FF9A0-60BC-4922-ACA1-95D310485252}: NameServer = 192.168.1.1
Avatar billede levithan Nybegynder
05. maj 2006 - 23:37 #1
din HijackThis v1.97.7 er forændet du skal bruge version v1.99.1 så hent den og kom med ny log
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
05. maj 2006 - 23:38 #2
Den fixer jeg
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
05. maj 2006 - 23:41 #3
Ny log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\atmclk.exe
C:\WINDOWS\system32\dcomcfg.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\WINDOWS\Logi_MwX.Exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
C:\Programmer\WinPortrait\floater.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
D:\Downloads\HijackThis.exe

R3 - Default URLSearchHook is missing
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: Nothing - {b0398eca-0bcd-4645-8261-5e9dc70248d0} - C:\WINDOWS\system32\hp4D68.tmp
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PivotSoftware] "C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [RealPlayer] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\realplay.exe" /RunUPGToolCommandReBoot
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Startup: Notmad Manager.lnk = C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: Update TUT.lnk = C:\Programmer\AnswersThatWork\Troubleshooter\WiseUpdt.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: forteManager.lnk = C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)
O16 - DPF: RaptisoftGameLoader - http://www.miniclip.com/hamsterball/raptisoftgameloader.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_2.2.0.84.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {74CD40EA-EF77-4BAD-808A-B5982DA73F20} - http://yax-download.yazzle.net/YazzleActiveX.cab?refid=1162
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{4A8FA955-4DB7-4E24-9B65-66BC00D8506A}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{97E734AE-52B0-4635-B5B1-2211D9B9B908}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C43FF9A0-60BC-4922-ACA1-95D310485252}: NameServer = 192.168.1.1
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: winqtd32 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\winqtd32.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Asset Management Daemon - Unknown owner - C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Portrait Displays Display Tune Service (DTSRVC) - Unknown owner - C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: Ntvrkx2pwlnm - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\drivers\atinsnxx.sys
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SPBBCSvc - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
Avatar billede levithan Nybegynder
05. maj 2006 - 23:48 #4
du får lige en vejledning om et øjeblik
Avatar billede levithan Nybegynder
05. maj 2006 - 23:50 #5
lånt fra (http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25740&SearchTerms=dtsslsrv.exe)

****************************
-- Hent S!Ri's SmitfraudFix.zip og pak det ud til dit Skrivebord.
http://siri.urz.free.fr/Fix/SmitfraudFix.zip
Programmet pakker sig ud i en mappe, der hedder SmitfraudFix.

-- Opdater Ewido.

-- Genstart i fejlsikret, hvis du ikke ved hvordan så kig her:
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23&PN=1

-- Åbn mappen SmitfraudFix som du fik på Skrivebordet, og dobbeltklik på SmitfraudFix.cmd og tast 2 - svar ja til at rense (y=yes). Lad programmet gennemføre en rensning. Det vil også checke om systemfilen wininet.dll er inficeret. Hvis den er det, vil du blive bedt om tilladelse til at erstatte den med en anden. Her skal du vælge "Yes", ved at taste "y".

Programmet bliver muligvis nødt til at genstarte undervejs. Herefter vil der dukke en liste med resultaterne af rensningen op . Kopiér denne liste ind i tråden.

-- Kør en fuld scanning med Ewido, og tillad programmet at fixe de ting, som det finder. Programmet laver en lille log, som du skal kopiere herind.

-- Genstart og læg en frisk Hijackthislog herind, sammen med loggen fra Ewido og loggen fra SmitfraudFix (C:\rapport.txt).
Avatar billede levithan Nybegynder
05. maj 2006 - 23:52 #6
Ewido kan hentes her http://www.ewido.net/en/
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
06. maj 2006 - 21:55 #7
---------------------------------------------------------
ewido anti-malware - Scanningsrapport
---------------------------------------------------------

+ Oprettet den:            21:43:12, 06-05-2006
+ Rapport-Checksum:        B990A03

+ Scanningsresultat:
    HKLM\SOFTWARE\Classes\ImgConv.clsImgConv -> Adware.WebRebates : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\ImgConv.clsImgConv\Clsid -> Adware.WebRebates : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources\CLSID -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources\CurVer -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Classes\WinRes.WindowsResources.1 -> Adware.CoolWebSearch : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Windows SR 3.0 -> Adware.BlazeFind : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Windows SR 3.0\- -> Adware.BlazeFind : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\WildMedia -> Adware.MidAddle : Renset med backup
    HKLM\SOFTWARE\WildMedia\LicenseStores -> Adware.MidAddle : Renset med backup
    [692] C:\WINDOWS\system32\winqtd32.dll -> Trojan.Agent.qt : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\.jpi_cache\file\1.0\ok.class-602516f-2f13f88a.class -> Trojan.Nocheat : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\.jpi_cache\jar\1.0\loaderadv255.jar-30cef831-539737df.zip/Dummy.class -> Not-A-Virus.Exploit.ByteVerify : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@ad.yieldmanager[2].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@adopt.euroclick[2].txt -> TrackingCookie.Euroclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@burstnet[2].txt -> TrackingCookie.Burstnet : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@c.enhance[1].txt -> TrackingCookie.Enhance : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@clickbank[2].txt -> TrackingCookie.Clickbank : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@com[1].txt -> TrackingCookie.Com : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@cs.sexcounter[2].txt -> TrackingCookie.Sexcounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@cz8.clickzs[2].txt -> TrackingCookie.Clickzs : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@fuck-access[1].txt -> TrackingCookie.Fuck-access : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@image.masterstats[1].txt -> TrackingCookie.Masterstats : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@ivwbox[1].txt -> TrackingCookie.Ivwbox : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@rotator.adjuggler[1].txt -> TrackingCookie.Adjuggler : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@starware[2].txt -> TrackingCookie.Starware : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@stats1.reliablestats[1].txt -> TrackingCookie.Reliablestats : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@tacoda[2].txt -> TrackingCookie.Tacoda : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@webstat[2].txt -> TrackingCookie.Web-stat : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@www.burstbeacon[1].txt -> TrackingCookie.Burstbeacon : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@www.myaffiliateprogram[1].txt -> TrackingCookie.Myaffiliateprogram : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@yadro[2].txt -> TrackingCookie.Yadro : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Cookies\asger@yieldmanager[1].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Asger\Dokumenter\Sjov & Spas\Sjovt\Password.exe -> Hijacker.Chimoz.p : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\advpack5.exe -> Adware.AdSrve : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\batt7093.exe -> Adware.AdSrve : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\bootvid9.exe -> Adware.AdSrve : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\browselc.exe -> Adware.IEDriver : Renset med backup
    C:\WINDOWS\system32\winqtd32.dll -> Trojan.Agent.qt : Renset med backup
    C:\WINDOWS\Temp\win1D15.tmp.exe -> Downloader.IstBar.eq : Renset med backup
    C:\WINDOWS\Temp\win32C0.tmp.exe -> Downloader.IstBar.eq : Renset med backup
    C:\WINDOWS\YAXUninst.exe -> Adware.MediaTickets : Renset med backup
    D:\Software\Application hacks [Serials & activation]\Office XP & 2003 AntiActivation\Anti-MSOPA.exe/Anti-MSOPA.exe -> Trojan.Agent.jh : Fejl under renselse
    D:\Software\Game\Full Games\DX-Ball 1 & 2 + Updates & Extras\DxBall1.09 trainer\Trainer.exe -> Dropper.Small : Renset med backup

::Rapport slut

SmitFraudFix v2.40

Scan done at 19:51:51,03, 06-05-2006
Run from C:\Documents and Settings\Asger\Skrivebord\SmitfraudFix
OS: Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Killing process

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting infected files

C:\WINDOWS\system32\atmclk.exe Deleted
C:\WINDOWS\system32\dcomcfg.exe Deleted
C:\WINDOWS\system32\hp????.tmp Deleted
C:\WINDOWS\system32\ld????.tmp Deleted
C:\WINDOWS\system32\ot.ico Deleted
C:\WINDOWS\system32\simpole.tlb Deleted
C:\WINDOWS\system32\stdole3.tlb Deleted
C:\WINDOWS\system32\ts.ico Deleted
C:\WINDOWS\system32\1024\ Deleted
C:\DOCUME~1\Asger\FORETR~1\Antivirus Test Online.url Deleted

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting Temp Files

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Registry Cleaning

Registry Cleaning done.

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» End

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\WINDOWS\Logi_MwX.Exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\WinPortrait\floater.exe
C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\Downloads\HijackThis.exe

R3 - Default URLSearchHook is missing
O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com
O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PivotSoftware] "C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [RealPlayer] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\realplay.exe" /RunUPGToolCommandReBoot
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Startup: Notmad Manager.lnk = C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: Update TUT.lnk = C:\Programmer\AnswersThatWork\Troubleshooter\WiseUpdt.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: forteManager.lnk = C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)
O16 - DPF: RaptisoftGameLoader - http://www.miniclip.com/hamsterball/raptisoftgameloader.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_2.2.0.84.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {74CD40EA-EF77-4BAD-808A-B5982DA73F20} - http://yax-download.yazzle.net/YazzleActiveX.cab?refid=1162
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{4A8FA955-4DB7-4E24-9B65-66BC00D8506A}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{97E734AE-52B0-4635-B5B1-2211D9B9B908}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C43FF9A0-60BC-4922-ACA1-95D310485252}: NameServer = 192.168.1.1
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: winqtd32 - winqtd32.dll (file missing)
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Asset Management Daemon - Unknown owner - C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Portrait Displays Display Tune Service (DTSRVC) - Unknown owner - C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: Ntvrkx2pwlnm - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\drivers\atinsnxx.sys
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SPBBCSvc - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
Avatar billede levithan Nybegynder
06. maj 2006 - 22:07 #8
kigger
Avatar billede levithan Nybegynder
06. maj 2006 - 22:14 #9
Slet disse i hijackhis.

R3 - Default URLSearchHook is missing

O1 - Hosts: 12.129.205.209 search.netscape.com12.129.205.209 sitefinder.verisign.com

O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)

O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\PartyPoker.exe (file missing)

O16 - DPF: {74CD40EA-EF77-4BAD-808A-B5982DA73F20} - http://yax-download.yazzle.net/YazzleActiveX.cab?refid=1162

O20 - Winlogon Notify: winqtd32 - winqtd32.dll (file missing)

kom med en ny log så vi kan se om de er væk.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
06. maj 2006 - 22:18 #10
Jeg har ikke gjort noget specielt før jeg fixede dem. Det er ikke noget med jeg skal tage system gendannelse væk...?

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\WINDOWS\Logi_MwX.Exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\Programmer\WinPortrait\floater.exe
C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\Downloads\HijackThis.exe

O2 - BHO: NAV Helper - {A8F38D8D-E480-4D52-B7A2-731BB6995FDD} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {C4069E3A-68F1-403E-B40E-20066696354B} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [D-Link AirPlus G] C:\Programmer\D-Link\AirPlus G\AirGCFG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ANIWZCS2Service] C:\Programmer\ANI\ANIWZCS2 Service\WZCSLDR2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [{0228e555-4f9c-4e35-a3ec-b109a192b4c2}] C:\Programmer\Google\Gmail Notifier\gnotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [PivotSoftware] "C:\Programmer\WinPortrait\wpctrl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [RealPlayer] "C:\Programmer\Real\RealPlayer\realplay.exe" /RunUPGToolCommandReBoot
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Startup: Notmad Manager.lnk = C:\Programmer\Red Chair Software\Notmad Explorer\notmgr.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: Update TUT.lnk = C:\Programmer\AnswersThatWork\Troubleshooter\WiseUpdt.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: forteManager.lnk = C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dthtml.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: RaptisoftGameLoader - http://www.miniclip.com/hamsterball/raptisoftgameloader.cab
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (FilePlanet Download Control Class) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_2.2.0.84.cab
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {54B52E52-8000-4413-BD67-FC7FE24B59F2} (EARTPatchX Class) - http://files.ea.com/downloads/rtpatch/v2/EARTPX.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {EDAF796E-9210-4417-ADDC-2AB18E4F6C27} (Hjemmeside.KvikFoto) - http://www.123hjemmeside.dk/builder/pages/KvikFoto.CAB
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{4A8FA955-4DB7-4E24-9B65-66BC00D8506A}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{97E734AE-52B0-4635-B5B1-2211D9B9B908}: NameServer = 192.168.1.1
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C43FF9A0-60BC-4922-ACA1-95D310485252}: NameServer = 192.168.1.1
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Asset Management Daemon - Unknown owner - C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\dtsslsrv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Portrait Displays Display Tune Service (DTSRVC) - Unknown owner - C:\Programmer\Portrait Displays\forteManager\DTSRVC.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido anti-malware\ewidoguard.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service (NPFMntor) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\IWP\NPFMntor.exe
O23 - Service: Norton Protection Center Service (NSCService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Console\NSCSRVCE.EXE
O23 - Service: Ntvrkx2pwlnm - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\drivers\atinsnxx.sys
O23 - Service: Symantec AVScan (SAVScan) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: SPBBCSvc - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: StarWind iSCSI Service (StarWindService) - Rocket Division Software - C:\Programmer\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindService.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
Avatar billede levithan Nybegynder
06. maj 2006 - 22:39 #11
Der er ikke mere snavs i din log.

vedr system gendannelse kan du evt gøre dette.

Du bør lige deaktivere systemgendannelse, genstarte og genaktivere samt sætte filvisning til normal.
http://spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle - Systemgendannelse.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
06. maj 2006 - 22:40 #12
Cool nok tak. Smid et svar
Avatar billede levithan Nybegynder
06. maj 2006 - 22:43 #13
Du kan også prøve følgende 3 ting for at holde snavs væk

1. X-Cleaner Micro Edition http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe (gratis)
Vælg kør når dialogboksen kommer frem, så scanner programmet din pc’er igennem for spyware.

2. Spybot (husk at opdatere programmet før brug)(gratis)
http://fileforum.betanews.com/sendfile/1043809773/1/spybotsd14.exe
Programmet skal installeres på din pc og tager meget spyware.

3. panda online scan http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm (gratis)
Efter endt scan er der måske nogle ting den ikke har kunnet slette, du får her mulighed  for at gemme en log fil der indeholder hvilke ting programmet har slettet og ikke kunne  slette.

Denne fil gemmer du på skrivebordet og så har du mulighed for at kigge på listen og slette de filer manuelt via ”stifinder” eller ”søg filer og mapper” som programmet ikke kunne fjerne.

Ved tilfælde af at der er en fil som pc’en bruger kan du åbne TASK MANAGER. tryk  ctrl+alt+delete og vælg task manager. så trykker du på prodcess fanebladet og finder den fil du ikke kunne slette. Denne markere du og trykker på afslut prodcess nederst til højre og svar ja til den dialog boks der kommer.  Herefter kan du finde filen via START > SØG >  FILER OG MAPPER, når filen er fundet markere du den og sletter den, hvis filen ikke findes går du blot videre. Ved tilfælde af at filen ikke kan lukkes ned i task manager skal der startes op i fejlsikret tilstand. Dette  gør du ved at genstarte din pc og lige før pc’en starter op med det sorte XP logo  skærmbillede trykkes der gentagende gange på F8 tasten for at få menuen frem.
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
06. maj 2006 - 22:49 #14
Det lyder rigtig godt. Tak!
Avatar billede levithan Nybegynder
06. maj 2006 - 22:50 #15
selv tak