Avatar billede filly Nybegynder
05. maj 2006 - 16:36 Der er 5 kommentarer

Soft Trading mangler dig!

Hos Soft Trading stræber vi altid efter at være i tæt kontakt med vores kunder. For at forbedre dette søger vi nye folk, som kan hjælpe os med at fuldføre den mission igennem daglig kommunikation med gamere verdenen over.

Du skal opfylde følgende kriterier:
- Du har i forvejen betydelig kendskab til gaming-communitiet
- Du taler og skriver flydende fransk, tysk eller spansk
- Du taler og skriver flydende engelsk
- Du har styr på dine sager, organiserede forhold og du er mellem 15-17 år gammel
- Du er bosat i København eller omegn og har mulighed for at arbejde minimum én gang om ugen fra kl. 15-17

Du får:
- .. muligheden for at arbejde med to internationalt anerkendte brands i gaming-miljøet, Icemat og SteelSeries
- .. muligheden for at arbejde som et team med andre unge
- .. muligheden for at få erfaring med et arbejdsmiljø, inden du søger ud i den ”virkelige verden”

Hvis du kan opfylde vores kriterier, så send din ansøgning til Danny Ramkvist (Danny@SoftTrading.info) inden d. 15. Maj. Skriv følgende i emne ”Ansøgning til sproglig stilling”.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
05. maj 2006 - 20:59 #1
der er fandme ikke mange 15-17 årige der kan flydende fransk, tysk og spansk på engang.. men held og lykke hehe
Avatar billede mathiash Nybegynder
05. maj 2006 - 21:51 #2
Hehe ja, er enig, er nok næsten umuligt. Held og lykke :)
Avatar billede cygnet Praktikant
06. maj 2006 - 11:57 #3
Der står jo også eller - kan jo sagtens tænkes der finder en spansk/tysk eller fransk født dansker der er flyttet til Danmark. Personens danske er måske ikke perfekt, men personer har både i det pågældende land og danmark haft engelsk undervisning. Dadam og så der den perfekte kandidat.

Så ....
Avatar billede pulento Nybegynder
08. maj 2006 - 11:30 #4
..jeg kan flydende spansk og har fri en gang om ugen ..men ellers er jeg 37 år gammel hehehe.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
10. maj 2006 - 23:18 #5
Der er jo mange af ungdomsuddannelserne som har sproglige linier.. derfor er det altså ikke umuligt at finde en som taler/skriver engelsk, fransk og tysk/spansk efter min mening. Dog er det højst usandsynligt at man finder en med de kundskaber som overhovedet  har nogen idé om hvad gaming-communitiet er..

Hvis jeg var dig ville jeg smække et opslag op på den lokal HHX eller Gym. de har sproglige linier, så kan det jo være at du er heldig ellers må du jo sænke kravene lidt.