Avatar billede maj006 Nybegynder
05. maj 2006 - 11:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XAL og ugekladde

Når man indtaster ugekladde i Concorde XAL hvordan redigerer man så feltet "Godkendt" således at man får tilladelse til selv at godkende ugekladden med det samme så man ikke skal ud i menuen og finde kladden i oversigten for at gøre det?
Avatar billede mariaf Juniormester
05. maj 2006 - 19:03 #1
Lyder ikke som standard XAL. Hvilken type ugekladde mener du?
Avatar billede maj006 Nybegynder
06. maj 2006 - 01:25 #2
Det er i time/sag styring...
Avatar billede hyldal Nybegynder
09. maj 2006 - 19:25 #3
Hvis det er AuditPlus (revisorløsning*) du benytter så burde du kunne godkende den fra selv ugekladden, hvis ikke så er der 2 muligheder:

1) spec. kundetilretning, som gør at feltet er låst!
2) brugeropsætning ALTGr+F6 og ENEER på feltet opsætningen er sat op til at springe feltet over.

mail evt. til jch@servicehosting.dk. Jeg er konsulent på produktet!
Avatar billede maj006 Nybegynder
10. maj 2006 - 09:48 #4
Det virkede... den var sat til at hoppe feltet over!

Tak for hjælpen!