Avatar billede bodymike Nybegynder
07. maj 2001 - 11:07 Der er 5 kommentarer

Compaq opstartsbilled

Jeg har et styk bærbar compaq E500, men er træt af at se compaqs røde opstartsbilled, kan man fjerne det eller få vist et andet??
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. maj 2001 - 11:17 #1
jeg tvivler på at du kan, men hvis det er muligt skal du kigge i BIOS efter noget med \"disable splash screen\"
Avatar billede webmasterdk Praktikant
07. maj 2001 - 11:36 #2
ellers led efter stille boot quiet boot
Avatar billede snowball Novice
07. maj 2001 - 11:58 #3
Der er faktisk nogle BIOS\'er hvor man selv kan \"kompilere\" sit eget billede ind i stedet for producentens. Fandt engang en side om det. Kan lige prøve om jeg kan finde den igen !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
07. maj 2001 - 12:02 #4
OK, det var måske ikke lige helt det samme jeg havde læst om, men noget lign. i hvert fald ;)

http://www.virtualhideout.net/guides/bios_logo_mods/index.shtml

Men husk at det er på fuldstændig eget ansvar hvis man laver den slags :)

Snowball
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. maj 2001 - 22:22 #5
ved at compaq på nogle bærbare har gjort så man ikke kan komme ind i biosen....
sider selv og er irriteret over det ;(