Avatar billede kjs Nybegynder
04. maj 2006 - 22:40 Der er 1 kommentar

Kan man tilføje helligdage til en offentlig mappe kalender.

Jeg har oprettet en fælles kalender i vores firmas offentlige mappestruktur. Er det muligt at tilføje helligdage i denne. Har prøvet at tilføje helligdage i outlook, men det gælder så kun for
ens egen kalender.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2006 - 23:17 #1
http://www.slipstick.com/calendar/holidays.htm
"You cannot add holidays directly to a public folder. Instead, add them to your default Calendar folder either by using the Add Holidays method or by importing from a file with the Import and Export Wizard. Then, move or copy the new holiday items to your public folder. The article To remove duplicate holidays from the Calendar folder in Microsoft Outlook describes how to distinguish the newly added items."
:-)