Avatar billede coolpet Nybegynder
04. maj 2006 - 21:16 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

gamer fladskærm

hej alle sammen jeg leder efter en ny skærm og har fundet den her må ikke koste meget over 2500 så tænkte det her var en fin mulighed.. har i andre forslag
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=125787
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:26 #1
glem hyundai

skal det være 19" så er det denne du skal ha http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=118842
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:27 #2
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:28 #3
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:29 #4
læs mere om fladskærmsteknologi her www.flatpanels.dk
Avatar billede rhandersen Nybegynder
04. maj 2006 - 21:33 #5
Jeg har Samsung Syncmaster 913n, den er virkelig fed!

Den klarer alle spil flot, og uden "ghost".

Dog ville jeg overveje 913b med digital udgang.
Avatar billede coolpet Nybegynder
04. maj 2006 - 21:40 #6
det skal helst være DGI
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:41 #7
Jeg vil ikke anbefale dig at købe en Hyundai, og heller ikke de skærme pinball linker til og det er af den grund at ingen af dem har DVI tilslutning. Samsung laver fine skærme, men disse to modeller halter efter i forhold til udviklingen. Du får et bedre billede/opdateringshastighed med DVI tilslutning. Jeg har selv en Medion 19" der både har analog (vga) og digital (dvi) forskellen er tydelig. Tilsluttet med vga kan skærmen godt flimre lidt når grafikken skal opdateres meget hurtigt. Når jeg tilslutter den via DVI er der ikke det mindste flimmer at se. LG har lavet en skærm der er meget bedre til spil. Den har samme specs som samsung, dog med en bedre opdateringshastighed (4 millisekunder) og desuden har den DVI tilslutning.

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177779

Hvis du ofrer et par hundrede mere kan du få en Samsung med samme specifikationer:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=159400

Med 2 millisekunders opdateringshastighed og samme specs på andre punkter (3000 kr)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=183060

Under alle omstændigheder skal din nye skærm have DVI tilslutning og mindre end 8ms..

Vh
Avatar billede dkshero Nybegynder
04. maj 2006 - 21:41 #8
jeg har denne her skærm: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=159400

jeg har aldrig haft en bedere skærm den er kniv skarp og rigtig lækker den står godt fast og er lyn hurtig den har enhver gamer fortjent ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:43 #9
Du er sq hurtig der coolpet. En anden gang så vent lidt med at accepterer til du får lidt mere input ;)
Avatar billede rhandersen Nybegynder
04. maj 2006 - 21:44 #10
innercity>
Også det jeg mener, 913'eren er helt fin - bare du køber den med DVI.

Der hedder den så bare 913b.
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:44 #11
Kommentar: rhandersen

du mener 913bm. det er med indbyggede højtalere som jeg personligt synes er overflødigt og ødelægger looket. den koster iøvrigt 2700 kr.

Kommentar: innercitydk

ingen af samsung skærmene har dvi men den xerox jeg linker til har dvi
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:45 #12
rhandersen havde ikke set dit svar sad og skrev/fandt skærme i mellemtiden fra pinball havde skrevet og til mit svar kom med..
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:46 #13
Netop pinball måske du skulle have kigget lidt bedre efter :) Samsung laver jo netop modeller i samme prisklasse med samme specifikationer dog med mindre opdateringshastighed og dvi :)
Avatar billede coolpet Nybegynder
04. maj 2006 - 21:50 #14
intercitydk Det var fandme nogle nice skærme du lige fyrede op under der :D hehe
men hvad for en ville du selv købe af de 3 ? til spil som hovedpunkt
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:50 #15
jep men jeg gik udelukkende efter skærme til max 2500 men hvis der kan ofres lidt mere så ville jeg også først have anbefalet 930bf eller 940bf.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:51 #16
Klart :)
Avatar billede rhandersen Nybegynder
04. maj 2006 - 21:51 #17
pinball>
Der findes en 913b, og det ved jeg.

Den har samme specs som 913n bare DVI.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:52 #18
Jeg ville helt sikkert ofre en smule ekstra og købe denne her:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=183060

Hvis prisen er afgørende så denne her:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=177779

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 21:54 #19
Men jeg synes klart at samsung har et bedre/mere stilrent design end LG. Også bedre end min medion for den sags skyld, men designet er jo ikke alt ;)
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:54 #20
Kommentar: rhandersen

det ved jeg også, men hvor kan den købes?
Avatar billede rhandersen Nybegynder
04. maj 2006 - 21:58 #21
Den er vist ikke i produktion mere.. min fejl.
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:58 #22
har set testen på flatpanels.dk men kan ikke finde den i edbpriser.dk

anyway 940bf er klart den rette til gaming
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 22:00 #23
desuden har samsung en pixelgaranti, men den skal du ikke benytte dig af hvis du opdager pixelfejl. er den købt over nettet så benyt 14dages retur/fortrydelsesret, det er nemmere og hurtigere
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 22:04 #24
Langt de fleste skærme har pixelgaranti. Jeg fik min medion byttet da den havde et par lyserøde pixels ;)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 22:04 #25
Eller sagt med andre ord så dækker den normale garanti/købeloven pixelfejl..
Avatar billede coolpet Nybegynder
04. maj 2006 - 22:04 #26
men hvad gør jeg så bare sender den tilbage og siger der var pixelfejl eller ?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 22:06 #27
En pixelfejl er et punkt på skærmen hvor den egentlige pixel ikke virker korrekt. På min skærm kunne man se 2 helt klare lyserøde punkter. Du er ikke i tvivl om hvad en pixelfejl er når du ser den. Og ja så returnerer du den bare med den begrundelse..
Avatar billede coolpet Nybegynder
04. maj 2006 - 22:07 #28
oki ved godt hvad pixelfejl er =) men oki hehe tror jeg køber den der til 3055 =) den ser nice ud :P så tjener samsung også nogle penge
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 22:10 #29
:) Godt valg. Den er også klart min favorit. 2ms og samme specs som de andre = Super gaming skærm.
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 22:11 #30
der er pixelfejl garanti på så forhandler skal bytte den uden ekstra omkostninger. det kan måske være at du skal betale forsendelsen tilbage til forhandler men spørg om hvordan de håndterer skærme med fejl.
Avatar billede coolpet Nybegynder
04. maj 2006 - 22:11 #31
jeps tinger til dem imorgen tak for hjælpen alle sammen =)
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 22:14 #32
lige offtopic, kan i komme ind på www.flatpanels.dk lige nu? siden kan ikke vises for mig
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 22:15 #33
Viker fint for mig :)
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 22:15 #34
ok det virker nu :)

god fornøjelse med din nye skærm :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. maj 2006 - 22:16 #35
Hehe pinball 1 sekund imellem
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 22:19 #36