Avatar billede anderskristensen Nybegynder
03. maj 2006 - 20:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvor man hente brudevalsen i mp3 format

Står lige og mangler brudevalsen (i mp3 format) til en  fest i weekenden.
Er der nogen der har et link til en gratis en, eller ligger inde med den.
Den kan sendes til min mail, hvis sidstnævnte er tilfældet:
akr@mail.tele.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 20:24 #1
Der er helt sikkert copyright på, så regn ikke med det....
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. maj 2006 - 20:51 #2
Og måske ikke http://www.hyrland.dk/love_via_icq/fest.htm
Melodien er nok for gammel, og hvis orkestret selv siger go' for det er det vel ok.
Avatar billede anderskristensen Nybegynder
03. maj 2006 - 21:20 #3
Det var meningen, vi skulle høre den til en temafest. Til det er den for gammel desværre.
Må nok sande at man skal betale for den slags musik.

lukker spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 21:47 #4
Du fik det du bad om - tag ikke point selv.
Tak :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
04. maj 2006 - 02:59 #6
Avatar billede norbert_ Nybegynder
04. maj 2006 - 03:21 #7
Jeg har lige kigget på Stigers link, hvorfor lukker du ikke dine gamle spørgsmål?
Avatar billede anderskristensen Nybegynder
05. maj 2006 - 15:38 #9
John Stigers> Iht. mit spørgsmål fik jeg det jeg spurgte om, det kan du have ret i.

Selvom det ikke lige var hvad jeg regnede med. Der er en anden version, som ikke er spillet på et keyboard, men med noget violinspil og i det hele taget er mere levende.

Erik Jacobsen> Men jeg må bøje mig. Opret et svar så får du point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. maj 2006 - 18:16 #10
Jeg samler slet ikke på point, tak.