Avatar billede matas_mr Nybegynder
03. maj 2006 - 19:03 Der er 7 kommentarer

MediaCenter fra TDC?

Hej

Jeg overvejer meget at købe dette mediacenter fra TDC

”Acer E360 MT 3400 1024 250 5AT” til 5999kr

”Fantastisk stærk og flot designet pc med 1024 MB RAM, 250 GB harddisk og et meget stort grafikkort. Med indbygget hybrid TV Tuner og Media Center software er den også 100 % klar til fremtiden.”

· Styresystem: Microsoft®Windows®Media Center Edition
· Platform: AMD Athlon 64 3400, 939Pin
· Chipset: NF4 C51G
· Hukommelse: 1024MB (2
· 512) Dual Channel DDR 400
· Harddisk: 250GBSATA/100 7200
· Grafik: ATI X700SE 512MB Hypermemory, TVO, DVI, PCIE (256 mb native)
· TV Tuner: Microsoft®Media Center Edition Receiver og hybrid TV Tuner
· Keyboard og Mus: Inkl. Multimedia keyboard og mus
· Optiskdrev: 16x DVD Dual og Double layer brænder
· Netværkskort: Gigabit ethernet 10/100/1000 Mbps Fast Ethernet, Wireless LanPCI kort
· Porte: 6USB 2.0 porte, 2xPS2 porte,Ethernet (RJ-45) port,Microphone/line-in jack, Headphones/speaker/line-out port, 2 PCI porte, VGA port, Parallel port, Seriel port Firewire: 1 x 6-pin Rear + 1 x 4-pin in MCR
· Kortlæser: 9-in-1 kortlæser: Sony®Memory Stick, Memory Stick PRO, CompactFlashTM Type I, CompactFlashTM Type II, SmartMedia (SM), Secure Digital (SD), MultiMediaCard (MMC) ogxD Card
· Software: Norton AntiVirus™, Adobe®Reader®7.0, CyberLink®PowerDVD, PowerProducer™NTI CD-Maker Gold™
· Lyd: Realtek ALC880
· Mål: H360 x D420 x B180 mm
· Vægt: 15 kg

Jeg ville dertil høre om der er nogen som kan fortælle mig om kvaliteten af tv-tuneren?

Eventuelt andet der er godt at vide?

Med venlig hilsen
Mathias Rishave
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 20:22 #1
"meget stort grafikkort" er vist at overdrive en smule :)
X700SE er et standard grafikkort idag.
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 20:29 #2
tja det er jo en discount pc så det er vel ok.

synes også at den med "meget stort grafikkort" er lidt i overkanten.
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 21:00 #3
hvilken tv tuner er det? hauppauge? så er den fin nok
Avatar billede matas_mr Nybegynder
04. maj 2006 - 16:02 #4
Jeg ved netop ikke hvad for en tv tuner der er i det vil jeg også meget gerne have svar på!
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 00:31 #5
"TV Tuner: Microsoft®Media Center Edition Receiver og hybrid TV Tuner"

det kan vi ikke vide ud fra disse oplysninger. den bedste løsning er at spørge hos tdc butikken.
Avatar billede bakkers Nybegynder
09. oktober 2006 - 13:37 #6
Jeg har også kigge på denne pc og har faktisk købt den. dog var den med Geforce 6500 grafikkort, ved ikke om det er bedre eller dårligere end x700.

Men jeg kan ikke finde nogle steder om det er pci Express eller pci Express x16 port der er på bundkortet. Er der nogle der ved dette?
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:08 #7
??????