Avatar billede danninielsen Nybegynder
03. maj 2006 - 15:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tips til Need For Speed - Most Wanted

Nu har jeg siddet og spillet need for speed most wanted i et par uger, og er efterhånden kommet igennem top-listen og har kørt alle løb.

Jeg har haft en del biler i spillet, og den hurtigste og bedste at styre jeg har haft indtil videre er Lamborghini Gallardo/muchialargo.

Men der er jo en bil biler, så mit spørgsmål lyder på:

Hvilken bil er den hurtigste og generalt bedste af dem alle, når alle tuning parts er købt til den?
Avatar billede boxer Nybegynder
03. maj 2006 - 15:52 #1
Som du nok allerede har fundet ud af, ligger forskellen i de baner der køres. Nogle af banerne har lange strækninger, andre har korte og mange skarpe sving.
Derfor burde det være forskelligt.

Sjovt nok ender jeg altid i den samme bil - netop den du nævner :o)

Næste udfordring består jo i at gennemføre alle de løb hvor du skal tjene point ved at køre fra politiet. Jeg har selv gennemført løbene men ikke alle de ræs hvor man skal hasardere en masse politibiler og slippe afsted med det. Det var simpelthen for svært.
Avatar billede danninielsen Nybegynder
03. maj 2006 - 16:04 #2
anonym, det er osse en kvik bil :-)

Jeg har så godt nok tage allesammen, også dem hvor man skal kvadre politiet. Det bliver først trælst når man skal til at nakke de der store SUV's de kommer med nogle gange... De kan godt være småsvære at slå ihjel :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
03. maj 2006 - 16:07 #3
Det var lige dem jeg tænkte på :o)
Avatar billede Six Nybegynder
03. maj 2006 - 16:41 #4
Altså den BMW man vinder til sidst er da den bedste bil... så vidt jeg ved. - men det er da langt sjovere at køre Lamborghini'en :D - det er også den jeg ligger og stener rundt i hehe.
Avatar billede jacla Nybegynder
04. maj 2006 - 00:56 #5
Jeg har selv  lige købt Need for Speed Must Wanted.

I Need For Speed Hot Pursuit 2 var det McLaren F1 der efter min mening var den bedste

Er den med i Must Wanted ?
Avatar billede robotten Praktikant
04. maj 2006 - 11:56 #6
Hæng mig ikke lige op på det præcise bilmærke, men vandt en bil på et tidspunkt, der kunne sættes en supercharger i, som tuningsdel. Det fik den hurtigt op at rende de 350-360 stykker på toppen - perfekt til fartkontrollerne.

Ellers enig i, at omtalte Lamborghine er god.
Min yndlingsbil er klart Golf GTI'en. Den klæber til vejen, og er nem at styre.

Har gennemført spillet, glæd jer til sidste "ræs", den er led.

Er det X-box i spiller på? Så er her et tip:
Bliver i busted, og i ikke ønsker et rødt kryds i bogen, skynd jer at slukke helt for boksen, når "til-fange-taget" sekvensen køres. Så når den ikke at gemme det, og ens gode bil bliver ikke taget *s*
Avatar billede robotten Praktikant
04. maj 2006 - 11:56 #7
Og et svar det var.
Avatar billede danninielsen Nybegynder
04. maj 2006 - 17:15 #8
robotten - tak for svaret, men det var mere et meningsspørgsmål end et fast svar. Dog fortjener du da points'ne da du kom med et rigtigt godt indlæg - dog lader jeg lige tråden stå et par dage før jeg giver points - det kunne jo være der kom mere :-)