Avatar billede jvesterj Nybegynder
03. maj 2006 - 12:19 Der er 1 kommentar

Setup med .msi til Windows Service virker ikke på alle servere

Hej

Jeg har lavet en Windows Service med .msi til setup.
Det spiller som det skal på min PC og på en Windows 2003 server, jeg har testet det på.
Når jeg prøver at installere på en anden server, kører setup uden fejl, filer bliver lagt som de skal, men service kommer ikke på listen over services og den er ikke i registry.
Jeg er logget på som medlem af administrators.
Installer er sat efter bogen sådan:

this.serviceProcessInstaller1.Password = null;
this.serviceProcessInstaller1.Username = "null";
this.serviceProcessInstaller1.Account = System.ServiceProcess.ServiceAccount.LocalSystem;

Nogen idéer?
Avatar billede tuxic Nybegynder
03. maj 2006 - 22:23 #1
På den server hvor det ikke virker: Forsøger du at installere programmet på et drev der ikke er en lokal disk?
Kan det være fordi du ikke har tilstrækkelige rettigheder på den server hvor det ikke virker?