Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
03. maj 2006 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iPod Shuffle 1GB - har mistet kontakten til den

I går spillede den musik uden problemer, men i dag kommer der ingen musik ud af den. Den blinker bare skiftevis mellem grøn og orange.

PC'en genkender den ikke, når jeg sætter den i USB-portene - ligesom den slet ikke findes.

iTunes og iPod Updater kan heller ikke finde min iPod Shuffle.

Normalt plejer jeg bare at kunne restore med iPod Updater, men denne gang kan den heller ikke finde iPod'en.

Batteriet er ladt op...

Hvad kan der være galt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 12:17 #1
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
04. maj 2006 - 01:56 #2
Det virkede desværre ikke. Nu har jeg prøvet alle de løsningsforslag, som jeg har kunne komme frem til på Apple's hjemmeside og det jeg har fundet via Google - uden hjælp.

Sender den tilbage til forhandleren, og ser hvad de siger.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2006 - 08:08 #3
Du skal lige kontakte dem først - det kan være den skal direkte til Infocare som har service på Apple hardware.
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
08. oktober 2007 - 20:50 #4
Bedre sent en aldrig, men Apple bekræftede at den var helt død, så den blev byttet.
Avatar billede Glenn Rasmussen Nybegynder
08. oktober 2007 - 20:55 #5
Tråden lukket.