Avatar billede hyldgaard Nybegynder
02. maj 2006 - 21:57 Der er 8 kommentarer

Layout og design til mitea.dk

Hej

Jeg mangler en dygtig grafikker / layout person, som mod betaling vil lave en flot og proffesionelt design til mitea.dk
Mitea er en hosting firma som tilbyder forskellige services via internettet. Jeg har på mitea lavet de forskellige områder, og regner med at der skal være en design linie der på en eller anden måde forbinder de forskellige services sammen. Dog må produkt godt være lidt forskellig i farve sammensætning mv.
Jeg skal også have lavet et flot logo som igen skal kunne bruges til de forskellige produkter.

Det vil være fedt hvis jeg kunne se nogle design forslag (gerne noget der er kreativt og udstråler seriøsitet)
Avatar billede datasource Nybegynder
02. maj 2006 - 22:01 #1
pbf.soft@gmail.com - send en mail, så kan du se mine referencer osv.
Avatar billede e_w Nybegynder
03. maj 2006 - 08:20 #2
Hejsa det vil jeg gerne se på.. :)

Referencer ses på: www.engbjerg.net
mail: william@engbjerg.net

Mvh. e_w
Avatar billede sonnic Juniormester
03. maj 2006 - 12:51 #3
Er interesseret i opgaven.
Se evt. denne side som reference: http://www.avsdesign.frac.dk/index.html
Mail: sonnichsen@mail.tdcadsl.dk

Mvh. Villy S.
Avatar billede trofo Nybegynder
03. maj 2006 - 13:41 #4
Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
03. maj 2006 - 19:28 #5
ved der nu er en del der har skrevet angående jobbet, men tag lige og smid en mail på:

Rasmusvj@hotmail.com

Har mange års erfaring og har lavet sider i denne dur før i tiden. Er sikker på vi finder ud af en super professionel løsning til en billig penge.
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
03. maj 2006 - 20:17 #6
Hej

Der er mange gode bud imellem dem som har skrevet. Jeg vil sammen med min kollega lige kigge jeres sider igennem, og så vil jeg kontakte dem som jeg mener bedst kan løse opgaven.
Avatar billede b_hansen Novice
09. maj 2006 - 14:06 #7
Måske du også skulle kigge på nogle af dine åbne spørgsmål......
Avatar billede hyldgaard Nybegynder
09. maj 2006 - 18:59 #8
jo ;-)