Avatar billede evildoctor Praktikant
02. maj 2006 - 13:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hovedtelefoner til Ipod

Hejsa!

Har netop bestilt en 30 GB Ipod til familiens konfirmand til på søndag!

Han skal jo naturligvis have et rigtig lækkert sæt hovedtelefoner med, men så er det lige problemet melder sig... hvad skal det være.

Han hører jo fortrinsvis tidens dunk-dunk musik, og derfor skal det helst være noget der også kan præstere i de nedre frekvenser.

Har et budget på omkring 300-500 kr.

Hvad skal han have????
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2006 - 13:37 #1
Hmmm...
Er det ikke synd?
Mener ikke der fiundes headphones der minder om Apple designet - hvilket jo er grunden til folk vælger Ipod...
Avatar billede coderdk Praktikant
02. maj 2006 - 14:25 #2
Ipod ear-buds er slet ikke så slemme faktisk. Desuden så er det på ørebøfferne man kan se at man har en ipod ;P
Avatar billede prom Nybegynder
02. maj 2006 - 14:31 #3
Da må han ha et par ordentlige "klokker" à la KOSS PRO3AA.
Avatar billede prom Nybegynder
02. maj 2006 - 14:32 #4
>>coderdk<<
Alle og enhver render jo rundt med hvide ear-buds... Hvor smart er det efterhånden...
Avatar billede evildoctor Praktikant
02. maj 2006 - 21:31 #5
Er jo så lige nødt til at smide "dagens dumme" her...
Følger der simpelthen et sæt ørebøffer med Ipod'en??? (det troede jeg faktisk ikke der gjorde!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2006 - 21:38 #6
Avatar billede coderdk Praktikant
02. maj 2006 - 23:40 #7
evildoctor, De klassiske "i-øret" iPod-høretelefoner er dem der gør at folk kan se du render rundt med en iPod ;D Lyden i dem er faktisk udemærket, hvis man sammenligner med hvad man ellers får når man køber sådan en maskine :)
Avatar billede coderdk Praktikant
02. maj 2006 - 23:41 #8
Hmmm fulgte lige john's link - Det er så nogle nye høretelefoner der er med nu, men mon ikke kvaliteten er nogenlunde den samme? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2006 - 08:20 #9
coderdk> tænker du på "Ørepropformede hovedtelefoner" ???
Det er dem der hedder Lanyard headphones og det er ekstratilbehør - altså istedet for standard propperne.
Avatar billede coderdk Praktikant
03. maj 2006 - 10:31 #10
john_stigers, Ah ok, på den måde :)
Avatar billede evildoctor Praktikant
22. juli 2006 - 15:53 #11
Endte med nogle "midt-imellem" agtige nogen ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2006 - 15:40 #12
Fint, så lad være med at spørge om hvad du skal købe og så tage point selv....