Avatar billede sophie80 Nybegynder
01. maj 2006 - 22:08 Der er 7 kommentarer

Xbox 360 live - Top spin 2 = Katastrofe

Hej med jer!

Mig og en anden har et vældigt stort problem. Vi spiller Top Spin 2 til Xbox 360, hvor vi gerne vil spiller mod hinaden over nettet! Vi kan sagtens spille mod alle mulige andre, men ikke mod hinaden.

Hver gang jeg prøver at invitere ham - eller omvendt - kommer den op med en af følgende beskeder: "Your opponent has quit the current session" eller; This session is full, eller noget i den stil.

Hvis nogen kan løse vores problem, vanker der en usædvanlig stor bonus, på heeeele 160 point plus momme! Det er næsten alt hvad jeg ejer og har. Så lad nu vær med at lade dette spørgsmål blive glemt i mængden!

På forhånd tak!
Avatar billede sophie80 Nybegynder
01. maj 2006 - 22:10 #1
For lige at slette alt tvivl I skulle have, om mine grammatiske evner, skal jeg da liiiiiiige understrege, vi gerne vil 'spille' mod hinanden, og ikke spiller mod hinanden.
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2006 - 22:10 #2
hej - hvilken status for i begge når i laver en netværkstest i xbox dashboard?
Avatar billede sophie80 Nybegynder
02. maj 2006 - 18:56 #3
Hej Space, og tak for din kommentar! Xbox Live er vist nede i dag, så jeg må lige vente med at tjekke det til i morgen.
Avatar billede sophie80 Nybegynder
07. maj 2006 - 22:32 #4
Jeg har lige taget sådan en netværkstest, og alt ser ud til at fungere. Ved du hvad det ellers kan være?
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2006 - 13:06 #5
jeg skal stadigvæk have status for dit netværk. Jeg har ikke slev en 360 mere. Men den skriver noget om netværket er closed eller open osv
Avatar billede robotten Praktikant
17. maj 2006 - 10:21 #6
Lytter med. Hare haft samme problem, bare med Need for Speed. Der var det kun når den ene startede et spil, at der kunne "joines".
Gætter på noget firewall i en router?
Avatar billede robotten Praktikant
30. maj 2006 - 10:59 #7
Status?